Zo in de war! Graag jullie mening?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzie88, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Op woensdag, 14/11 had ik mijn eisprong (duidelijk gevoeld + positieve ovutest van CB (roze) op 13/11).
    Vorige week donderdag (8DPO) 's avonds voelde ik twee enorme steken. Vrijdagochtend eerst een klein beetje roze bloed en dan gingen de sluizen open (rood bloed met af en toe een stolseltje). Vrijdag een inlegkruisje vol, zaterdag een inlegkruisje vol, zondag dan maar een tampon gebruikt (niet helemaal vol), maandag nog wat spotting.
    Vroege menstruatie dacht ik dus. Had ook geen pijnlijke borsten ofzo.
    Gister geen bloed meer, maar door de dag (op het werk), merkte ik dat ik last had van pijnlijke borsten. Niet gespannen, gewoon pijnlijk bij stappen enzo.
    Gisteravond plots wel misselijk.
    Aangezien ik nog zwangerschapstesten van sensitest in huis heb, deed ik er vanmorgen 1(14DPO) (angst omwille van mogelijkse miskraam!?).
    Daar is een tuurstreepje op te zien (zie foto, wel echt HEEL moeilijk op foto te krijgen).
    Net gemerkt: weer wat lichtroze verlies en dat bij het naar de grote WC te gaan (sorry voor alle details!!).
    Dus nu zit ik met de volgende bedenkingen:
    1) Heb ik dan mss gewoon een vroege 'miskraam' (als je dat al zo kan noemen)
    2) Vreemd dan toch, dat ik pas pijnlijke borsten krijg NA de bloeding?
    3) Zou ik een hematoom kunnen hebben?
    4) Wat moet ik nu doen!?

    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

    (Oprechte excuus als het lijkt alsof ik op zoek ben naar iets, terwijl er niks is - wil ik helemaal niet doen! Ik ben gewoon zo in de war :()
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Heb je mss een scherpere foto?
    ik denk dat je overmorgen nog moet testen om te kijken of er oploopt inzit.
     
  3. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik krijg het niet scherper op foto... Heb alles geprobeerd, maar van zodra ik zoom/ dichter kom, wordt het onscherp...
    Ik doe sowieso overmorgen nog een test!
     
  4. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Volgens mij zie ik wel een streep ondanks dat de foto niet scherp is.. Ben benieuwd!
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.003
    25.448
    113
    Zou het niet gewoon kunnen dat je zwanger bent en de bloeding van een innesteling kwam?
    Ik zou morgen nog eens testen want ik vind het wel een roze lijntje hoor :)
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  6. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Je kunt niet van een mogelijke miskraam spreken als je nog niet eens overtuigd positief hebt getest. Dat is een beetje raar natuurlijk.

    Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Misschien dat je dan een positieve test hebt.
    Bij een innesteling kan eventueel wat bloedverlies optreden. Vaker niet dan wel. Hoe lang is jouw luteale fase, dus hoeveel dagen tussen eisprong en menstruatie?
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  7. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    @exciting Dankjewel! Hoewel ik het echt niet positief inzie!

    @KleineLai Het was een redelijk heftige bloeding en overal lees ik dat een innestelingsbloeding bruin bloed geeft (en ook maar heel zelden voorkomt).

    @Madelie Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde een misgelopen innesteling. Maar dan vind ik het net vreemd dat ik pas sinds gister wat zwangerschaps'klachten' heb. Normaal is mijn luteale fase 14/15 dagen. Nu had ik een bloeding op 9DPO... Ga overmorgen nog eens testen.
     
  8. K00

    K00 Niet meer actief

    Volgens mij wordt er geen hcg aangemaakt bij een mislukte innesteling dus dan zou je geen streep krijgen.

    Er zijn meer dames met bloed tijdens de zw. Ik zou gewoon overmorgen nog eens testen. Dan weet je waarschijnlijk alweer wat meer
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Een misgelopen innesteling merk je pas als je gewoon je menstruatie krijgt.

    Kan je nog een keer een foto van je test maken?
     
  10. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.003
    25.448
    113
    @Lizzie88 , ik heb er niet veel verstand van maar ik weet dat een innestelingsbloeding wel hevig kan zijn en kan lijken op een lichte menstruatie. Begint vaak ook rond dezelfde tijd als je gewone menstruatie waardoor vrouwen soms denken dat ze gewoon ongesteld zijn geworden.
    Ik kijk vooral naar de feiten en feit is dat je een lichtroze streepje hebt. Ik zou voor nu even je verstand op 0 zetten (good luck with that :p) en morgen/overmorgen nog eens testen. Als het streepje donkerder is geworden dan ben je denk ik echt wel zwanger :)
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  11. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Verstand op 0... :p:p:p Zal ik eens proberen :roflmao: Zeg dat tegen mijn borsten die zich verzetten tegen mijn BH! (die ik hier moeilijk kan gaan uitdoen op't werk, toch? ;) )
     
  12. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.003
    25.448
    113
    Hahaha, ja, dat werkt ook allemaal niet natuurlijk :roflmao:
    Hopelijk krijg je het heel druk vandaag , vliegen de uren voorbij en is het zo morgen!
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  13. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Oh ok! Dankjewel voor de info!
    Ik heb al wel 20 foto's van de test, maar allemaal even onscherp!
    Van zodra ik een nieuwe test heb, probeer ik het opnieuw. (De test die ik vanmorgen deed, kan inmiddels een indrooglijntje zijn?)
     
  14. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Wat ben jij lief, zeg! :) Dankje!!
     
  15. nadin

    nadin Bekend lid

    27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik zie wel wat maar zou morgen of overmorgen weer testen
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.
  16. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.003
    25.448
    113
    Ik heb mn goede dagen :p
     
    xElles, Rosa5 en Lizzie88 vinden dit leuk.
  17. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Deze testen waren bij mij erg betrouwbaar en gaven geen indrooglijn. Ik was er verbaasd over want kende die testen hiervoor niet.
     
  18. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Sorry dat ik me zo uitdruk, maar stop toch eens met neuten!

    Ik krijg echt de kriebels van al dat terminologie geneuzel. Maakt het wat uit? Biochemische zwangerschap, vroege miskraam, mislukte innesteling.

    Je hebt hier een onzekere dame die bloed verloren heeft, een tuurtest heeft en nog steeds licht bloedverlies heeft. Iedereen die bezig is met zwanger worden kan zich voorstellen dat dit een stressvolle situatie is.

    Help mensen gewoon ipv over terminologie te vallen, en als je dat niet kan door persoonlijke gevoeligheden, reageer dan gewoon niet.

    Ontopic : ik denk wel wat te zien op je test, al zou je, met een innesteling op 8dpo wel al een duidelijkere test verwachten.
    Het enige wat je kan doen, is afwachten. Ik zou morgen nog eens testen, eventueel met een predictor omdat die duidelijkere streepjes geeft, maar dan kan je wel pas daarna voor oploop gaan testen.
     
    Signum, Krily, Viviennee en 19 anderen vinden dit leuk.
  19. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Als jij de kriebels krijgt dan reageer je gewoon zelf lekker niet meid :thumup:
    Als er iemand niet neut (nooit van gehoord) over terminologie dan ben ik het wel. Maar om van een mogelijke miskraam te spreken als je nog niet eens weet of je positief hebt getest gaat wat ver. Daar staan persoonlijke gevoeligheden volledig los van. Maar jij bent kennelijk nogal van de aannames :rolleyes: Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben, maar de reden dat ik er iets over zei is omdat ik genoeg vrouwen hier heb gelezen die dingen die niet veel te betekenen hadden, niks ernstigs dus, in hun hoofd heel groot maakten. Dus als ik dat bij to op deze manier probeer weg te nemen dan is dat mijn keuze. Bemoeial.
     
  20. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou morgen of overmorgen nog even testen.
    Ik zie inderdaad een streep, ben benieuwd of hij oploopt.
     
    Lizzie88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina