Zo kan het ook

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jody79, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Na weken in een dip te hebben gezeten, lijkt het nu toch weer goed te komen.
    Even kort: Ik had een vaste baan aangeboden gekregen en op het moment dat ik daadwerkelijk ging tekenen, vertelden ze dat het hele verhaal niet doorgaat. Geen vaste baan, maar tijdelijk. Ik boos en verdrietig natuurlijk. De bond en rechtsbijstand er op gezet en dat loopt nu nog. Maar toen werd ik gebeld door een andere werkgever. Ze zouden per 1 mei een opening krijgen en wilden mij daar graag in hebben. Ik dus daarheen om te praten. In eerste instantie zou het een tijdelijke baan worden tot aan de zomervakantie en daarna zou het opnieuw bekeken worden. Op het moment dat ik daar ga werken, dan heb ik nog 4-6 weken tot mijn zwangerschapsverlof, dus ik wilde dat gelijk nu vertellen.
    En.......
    Dat werd zeer op prijs gesteld! Sterker nog; hij wilde gelijk bekijken of ze me niet vanaf 1 mei een vast contract aan konden bieden..... dat had ik nooit verwacht (eerder andersom....). Hij heeft nog een paar maal gezegd dat ie zo blij was dat ik open kaart speelde. Zo zie je maar, het kan ook goed uitpakken!
    Ik ben er zo blij mee, maar dat zullen jullie wel begrijpen!

    Liefs Jody!
     
  2. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Super voor je meis! Zo zie je, het kan ook altijd goed uitpakken om eerlijk te zijn :)
     
  3. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    super joh. ben blij voor je dat het goed heeft uitgepakt
     

Deel Deze Pagina