Zo misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xMandykus, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Hoi,
    Iemand die bijvoorbeeld een reis tabletje neemt tegen de enorme misselijkheid? Ik heb net de huisarts gebeld maar die adviseerde mij om de vk te bellen. Maar die is dus al gesloten.. En wilde eigenlijk vandaag nog wat halen. Ik las dat veel mensen een reis tabletje nemen maar daar heb je ook soorten in.. Wie heeft de goede tip? Ik hoef geen tips qua cola of dergelijke. Ik wil echt graag een tabletje, slaap er snachts helemaal niet meer door..
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dan zou ik toch nog een keer de huisarts bellen of gewoon langs de apotheek gaan :)
     
  3. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Nou de huisarts is dus tussen 4 en 5 ook niet bereikbaar meer hoor ik net.. Dan word het gewoon even langs de apotheek zometeen en daar vragen..
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zou ik gewoon doen ja!
     
    xMandykus vindt dit leuk.
  5. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Er zijn bepaalde reistabletjes die je mag hebben. In de apotheek weten ze meestal wel welke. Bij mij deden ze helaas niks.
     
  6. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Suprimal is de helft van wat er in Emesafene zit. In Emesafene zit ook nog vitamine B6.
    Suprimal kun je ook oa gewoon bij de Kruidvat kopen. Maar misschien ben je nu via de apotheek wel al voorzien :)

    En wat slecht dat je huisarts je dat niet verteld, daar heeft hij/zij gewoon een richtlijn voor...
     
  7. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Ik heb nu idd Suprimal. Heb gisteren een half tabletje genomen en vandaag ging het wel dus tot nu nog niks genomen. Probeer het zo min mogelijk te nemen toch. Maar had gisteravond wel het idee dat het wat hielp!
     

Deel Deze Pagina