zo moe na Corona besmetting

Discussie in 'Corona forum' gestart door chaarr, 20 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaarr

    chaarr Lid

    16 sep 2019
    93
    13
    8
    Vrouw
    hi allemaal,

    ik ben 3 weken geleden positief getest op corona. ik ben 2 weken goed ziek geweest alles erop en eraan. nu ben ik sindsdien zo extreem moe maar kan er ook niet aan toegeven. ik ben thuisblijfmoeder van een dochter 2.5 jaar die ook geen middagdutje meer doet. zelfs de keuken schoonmaken is al teveel zeg maar. iemand in een gelijke situatie en hoe gaan jullie hiermee om?
     
  2. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Geen Corona gehad, maar ben de laatste weken van mijn zwangerschap in december erg moe en ziekig geweest. Heb ook een peuter van 2,5 en idd voor mij was even de keuken schoonmaken oid ook al teveel. Vind je peuter iets op tv heel leuk? Mijn zoontje kijkt graag naar “Bing”, dat kan hij zo een half uur/ 3 kwartier kijken en dan ging ik op de bank liggen, maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht. Veel beterschap, het is soms echt aanpoten met een peuter terwijl je zelf niet lekker bent/moe bent.
     
  3. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    Ja, post COVID hier.
    Enige dat ik kan zeggen is dat het heel heel belangrijk is dat je nu afremt. Trek alles uit de kast om hulp te regelen, desnoods je man die zorgverlof opneemt.
     

Deel Deze Pagina