Zo moe

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sweetlove80, 13 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik ben nog pril zwanger, morgen pas mijn nod vermoed ik.
    Heb wel positief getest, maar ben al sinds zondag zo ontzettend moe. Maar echt moe in ik kan wel slapen vooral in de middag. Geen energie nu al!! Heb al 4 kids maar dit herken ik niet. Ook erge dorst..
    Herkennen juliie deze symptomen zo pril in de zwangerschap?
     
  2. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Jup. Heel herkenbaar. Nergens geen energie voor en ook nergens zin in. Op moment zijn daar een opgeblazen gevoel, rugklachten . En misselijkbij gekomen.
     
    sweetlove80 vindt dit leuk.
  3. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja heel herkenbaar. Had ik bij de 1e ook niet. Ik deed echt helemaal niks. Mocht ivm corona niet werken en dacht: hoe had ik dat moeten doen werken? Eerlijk gezegd vond ik het gewoon al te vermoeiend om de vaatwasser uit te ruimen. Bij mij was het echt het 1e trimester. Sliep alle middagen tijdens mijn dochter haar middagslaap. Nu in de 15e week. En sinds week 12/13 kwam mijn energie weer terug. Succes!! Geef eraan toe en doe alleen het broodnodige in huis of vraag hulp!
     
    sweetlove80 vindt dit leuk.
  4. Bonna

    Bonna Actief lid

    2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Ja, ik herken de moeheid helemaal. Ik ben nu 9w5d en vaak in de middag en avond heel erg moe. Ook rond de 4 weken had ik hier last van.

    Ik heb vrijdag mijn 10 weken echo en dat is dan ook de eerste echo. Dan hoor ik dus of het goed is.

    Ook nu ben ik weer extreem moe. Mijn energielevel is veel lager. Het lijkt wel of ik nu maar voor de helft energie heb...

    Groetjes van Bonna
     
    sweetlove80 vindt dit leuk.
  5. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik ben ook te moe om op te staan
    Liefst lig ik hele dagen in bed

    Haha maarja 4 kindjes en een baan dan kan dat niet

    Ik slaap ook echt uit wanneer de mogelijkheid er is

    Gelukkig een behulpzame man en kinderen die nu veel huishoudelijke dingen op zich nemen

    Wil zoveel doen maar lukt niet
     
  6. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, voor mij 1 van de weinige zwangerschaps klachten. Helaas is bij mij de vermoeidheid nog steeds niet over. Ben in de ochtend soms nog steeds niet vooruit te branden en overdag doe k vaak een dutje. Toen k nog werkte(voor corona tijden) viel k soms bijna in slaap op het werk rond een uur of 15.00.
    Terwijl ik normaal na het wakker worden gelijk "aan" sta tot ergernis van mn man,hij vind dit wel fijn haha
     
  7. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Hoe is je echo gegaan?
     
  8. Bonna

    Bonna Actief lid

    2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Echo ging niet zo goed want het vruchtje is te klein. Op 26 mei moet ik terugkomen. Ik maak me zorgen. Nog 9 dagen en dan hoor ik meer.
     
  9. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Oh jak..wat spannend. Zal voor je duimen.
     
  10. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Was eral Hart actie ?
     
  11. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Beide herkenbaar! Eerste trimester was ik niet vooruit te branden en daarna ging het weer even goed. Nu 3e trimester ook weer erg moe en weinig energie. Ik heb het 'geluk' dat ik geen andere kinderen heb en ook makkelijk toe kan geven aan de vermoeidheid.
    En water drinken is bij mij ook veel meer. Normaal drink ik nauwelijks water en nu juist heel veel, maar ook waterijsjes en watermeloen etc. Je lichaam vraagt om wat hij nodig heeft I guess..
     
  12. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.078
    113
    Hulpverlener
    Hier ook herkenbaar. Ben heel pril zwanger van de tweede en ben echt heel moe. Terwijl ik goed slaap. Ben gewoon niet vooruit te branden en nergens energie voor.
     
  13. Shariena

    Shariena Nieuw lid

    28 mei 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames
    Ik ben nieuw op deze forum
    Ik ben voor het eerst zwanger alles is helemaal nieuw voor mij. Heeft er iemand ervaring met kwaaltjes is ben 5 weken zwanger ben alleen heel moe en pijnlijke borsten voor de rest heb ik nog geen zwangerschap kwaaltjes en vroeg me af of dat normaal is als je net zwanger bent.
     
  14. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Shariena ja hoor, heel normaal. Als het je eerste is kan het zijn dat je vanaf een week of 6 ineens stekende bandenpijn bij het opstaan krijgt. Geniet van de weinige kwaaltjes, als je verderop bent, zal dat wel anders worden.
     
  15. Shariena

    Shariena Nieuw lid

    28 mei 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    MayD
    Dankjewel voor je reactie gelukkig is het normaal ben nu wat minder bezorgd nu dat ik weet dat het normaal is.
     
  16. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    jahoor is normaal! Had bij de 1e nauwelijk kwaaltjes. Was welgeteld 2 weken misselijk, ergens rond week 8 of 9 denk ik, 1x gespuugd. Maar verder de rest vd zwangerschap geen klachten. Nu bij de 2e eerste trimester extreem moe. En weeig gevoel, maar niet spugen of extreem misselijkheid ofzo. Mijn kwaaltjes verdwenen na week 9. En sindsdien geen kwalen meer gehad. Is puur afhankelijk hoe jouw lichaam op hormonen reageert. Blijkbaar relax!
     
  17. Shariena

    Shariena Nieuw lid

    28 mei 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie jaa dat denk ook dat ik geluk heb had hiervoor al van alles opgezocht vriendin van mij is ook zwanger en die had al snel wat kwaaltjes en ik vond het zo raar dat ik nergens last van had alleen extreem moe en pijnlijke borste. 6juni hebbe we onze eerste echo ik ben zo benieuwd.
     

Deel Deze Pagina