Zo ontzettend onzeker!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Appelflapje, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    713
    629
    93
    verpleegkundige
    Hey meiden,

    Zoals jullie in mijn banner kunnen zien, ben ik ein-de-lijk zwanger. Ik had meteen een knaller van een test. Mijn hcg toen ik 2a3 dagen overtijd was, was 660. 1 weekje later is het mooi gestegen naar 7650. Ik heb mijn 1e echo wanneer ik normaal gezien mijn 8ste week zou ingaan.

    Maar ik ben zoooo onzeker.. ik voel niks, nul komma nul. De eerste dagen had ik (naar mijn gevoel) giga-borsten en af en toe steekjes in mn buik. Nu doen mn borsten nog een kleeeeein beetje pijn als ik erin duw, maar zeker niet constant en ook niet iedere dag. Hierdoor heb ik zoveel schrik dat ik dadelijk een heel slechte echo zal hebben..

    Zijn er nog dames die zich echt niét zwanger voelden en bij wie alles toch ok was? Heb een beetje positieve verhalen nodig, lees alleen maar de negatieve op andere forums...

    Liefs
     
  2. Jennifer15

    Jennifer15 Actief lid

    2 jan 2018
    117
    38
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik had ook nergens last van in dat stadium :)
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  3. Feyre

    Feyre Actief lid

    21 mei 2020
    260
    211
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had bij deze zwangerschap ook echt pas na de eerste echo de eerste klachten, daarvoor geen klachten gehad. Maar ze bleven ook extra lang daarna:oops:
     
    Appelflapje en JupitR vinden dit leuk.
  4. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd! Ben je ook niet vermoeider dan anders? Bij mij (en vele anderen) begonnen de symptomen wat sterker worden na het passeren van de 6-weken grens. Dus goed mogelijk dat het nog komt! En anders lijkt het in ieder geval niet aan de stijging in hCG te liggen, want die was hartstikke mooi!
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Niet echt leuk, haha, maar wel herkenbaar. Begin later dan ik wilde, maar heeft tot week 18 aangehouden. En nog steeds eet ik niet optimaal.
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  6. Mikun

    Mikun Bekend lid

    25 aug 2015
    691
    382
    63
    Gefeliciteerd!
    Symptomen kunnen komen en gaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 4 weken pijnlijke borsten en tepels maar na een week was dat alweer weg. Ik voelde mij niet echt anders of zo.
    Maar het klopt dat heel veel symptomen pas vanaf 6 weken komen, maar het hoeft niet.
    Deze zwangerschap voel ik veel meer, dus iedereen en elke zwangerschap kan anders zijn.
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  7. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.246
    19.008
    113
    Is juist heel fijn! :D 2x heb ik HG gehad maar de 3e keer voelde ik niets, en dat was echt heerlijk, helemáál als je zo extreem misselijk bent geweest.

    Het zegt volgens mij niets over een al dan niet goed verloop van de zwangerschap.
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  8. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik voelde mij enorm zwanger en kreeg een miskraam. Ik voelde me helemaaaaaaal niet zwanger, en kreeg een zoontje.

    Zegt helemaal niets!
    Ik snap je wel hoor, maar echt. Het betekent helemaal niets verder of je nou wel of geen kwaaltjes voelt.
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  9. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Gefeliciteerd ! :)
    Ik merkte pas echt iets rond 8/9 weken , dus geniet er nog even van hihi ​
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  10. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

    Pff ook ik voel niet echt veel, ook zo bang dat het niet goed zit...
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  11. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Vanaf een week of 6/7 begon ik pas iets te merken. Probeer toch een beetje te genieten❤️
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  12. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Ik heb jou tijdens je vorige serie van positieve testen gevolgd. Was toen al zo bang dat het niet goed zat, want het leek precies op mijn verhaal en ik zat toen zelf net in en na een miskraam. Ben heel blij te lezen dat je weer zwanger bent! Je testen zien er dit keer overtuigender uit he? Hopelijk is dat een heel goed voorteken!
     
    Appelflapje en Sara190 vinden dit leuk.
  13. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Oh echt? Haha grappig!

    Jah zitten er nu veel beter uit, hopelijk zit het deze x wel foed
     
    Appelflapje en JupitR vinden dit leuk.
  14. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd, kwaaltjes zeggen gelukkig niet altijd wat over het verloop van een zwangerschap.
    probeer te genieten
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  15. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.446
    4.877
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Ik begon vanaf 8 weken pas wat kwaaltjes te krijgen en dat heeft aangehouden tot week 13. Nu voel ik me ook weer super goed en soms niet het idee dat ik zwanger ben. Het is dat mm buik groeit en de controles elke x goed zijn :rolleyes:
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  16. Julia1988

    Julia1988 Lid

    25 jun 2020
    47
    22
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd! hier soort gelijk iets, wel wat later. Voelde me rond 7/8 weken ontzettend misselijk, slecht en moe. Met 8,5 week van de een op andere dag voelde ik me een stuk beter. Dus maakte me enorme zorgen. Termijnecho was pas 2 weken later, maar die was goed!
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  17. Julia1988

    Julia1988 Lid

    25 jun 2020
    47
    22
    8
    Vrouw
    Sowieso is mijn ervaring dat kwaaltjes per dag enorm kunnen wisselen. Of zelfs per uur soms.
     
    Jennifer15 vindt dit leuk.
  18. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    713
    629
    93
    verpleegkundige
    Dankjewel voor al jullie reacties. Ik heb de indruk dat ik vandaag maar weinig geuren kan verdragen. De pijnlijke borsten komen en gaan. Overdag niet zoveel last van maar als ik savonds mijn bh losmaak, lijken ze erg zwaar te wegen.

    ik dacht echt dat je, van zodra je zwanger bent, dat voelt, of kwaaltjes krijgt, maar inderdaad, het is duidelijk niet bij iedereen hetzelfde :)

    Blij dat ik niet alleen ben!
     
    Jennifer15, Julia1988 en JupitR vinden dit leuk.
  19. Pickwickje

    Pickwickje Actief lid

    19 aug 2020
    295
    220
    43
    Vrouw
    Geen ervaring, maar Gefeliciteerd!
     
    Appelflapje vindt dit leuk.
  20. NatasjaaD

    NatasjaaD Actief lid

    24 okt 2018
    170
    100
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd !

    Ik had tijdens mijn zwangerschap nergens, maar dan ook nergens last van!
    Ik zat zelfs te wachten op de misselijkheid als ‘teken’ van een goede zwangerschap. Niets was minder waar, geen kwaaltjes .. Inmiddels wel een pracht van een dochter!

    Geen nood dus. Succes!
     
    Appelflapje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina