Zo onverwacht

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Holland12671, 25 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Holland12671

    1 nov 2014
    26
    1
    3
    Hi allemaal, 2 weken geleden hebben we een gescheurd condoom gehad. Binnen 48 uur EllaOne pil genomen, en afgelopen vrijdag licht positief getest. Vandaag nog steeds een lichte test, maar toch duidelijker. We waren net écht klaar met kids, de jongste wordt 2 en ik begon net meer vrijheid te krijgen. Ik was heel bewust aan het genieten van alles en heb het gevoel dat een 3e alles in de war schopt. Ik hou van structuur en kan het even niet bolwerken. Ik wil het denk ik gewoon even van me af schrijven :). En ja, ik weet dat veel vrouwen een positieve test zouden willen zien.
     
  2. jajay

    jajay Lid

    26 okt 2014
    78
    93
    18
    Vrouw
    Oh my... zo herkenbaar.

    Hier dus ook; manlief heeft zich in januari laten steriliseren.. prompt afgelopen donderdag een positieve test in handen. 2 kids van 8 en 5! We waren klaar...... nu 5 dagen later heb ik het laten bezinken, het heeft zo moeten zijn.
     
  3. Holland12671

    1 nov 2014
    26
    1
    3
    Bizar hè... raak er gewoon van in paniek.
     
  4. jajay

    jajay Lid

    26 okt 2014
    78
    93
    18
    Vrouw
    ik ook nog steeds, het weg laten halen zou ik niet kunnen... dus ga het accepteren, maar dit vergt tijd! Ik ga wel alle testen doen, die kunnen om eea uit te sluiten wat gezondheid betreft.
     
  5. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

    Eigenlijk waren wij er na 8 jaar proberen voor nmr 3 ook klaar mee.
    Maar we hebben altijd gezegd als het komt is het ontzettend welkom. We werken er alleen niet meer voor en ook niet tegen. Ik heb een aantal maanden de pil geslikt. Maar weer mee gestopt. En nu dus ook heel pril zwanger.
    Ja het is weer even wennen en je gaat weer de hele molen in. Maar ik denk juist ook met al iets oudere kindjes, hier zijn ze al 8 en 12 dus haha, dat het misschien wel wat makkelijker wordt. We zijn zelf ook al wat ouder. Hebben verder alles nu wel op een rijtje. Wat we bij de jongste twee juist echt nog moesten doen. Ik denk en hoop dat het dus veel rustiger gaat worden.
    Hopelijk gaan ook jullie er dus snel wel van kunnen genieten.
     
  6. Holland12671

    1 nov 2014
    26
    1
    3
    Het is ook nog zo onwerkelijk.. en pril. Afwachten tot de echo!
     
    Alanyali vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina