zo onverwachts gekomen,zo onverwachts gegaan

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door mamasince2010, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    zoals de titel al zegt...

    Heel onverwachts en ongepland raakte we zwanger van ons 2de kindje.
    Op 24 maart s avonds een positieve test gedaan,na het even te laten bezinken waren we helemaal blij met dit geweldige nieuws.
    Maar hoever ik was? ik zou het niet weten,ben overal door heen gegaan. Als we uitgaan van de laatste menstruatie zou het nu 9,5 week zijn.

    Vandaag de eerste echo en daar werd onze droom bruut verstoord. Het was niet goed met kleine frummel. De vruchtzak was goed groot,maar er zat maar een klein vruchtje in. ws is het hartje gestopt met 7,5 week.

    Ik voelde het al aankomen. gisteren had ik al een beetje bloedverlies wat me al zorgen baarde.
    En tijdens de echo was er uitwendig niets te zien,hmmm dacht ik al dat is gek als ik nu ongeveer 9 weken ben?
    Dan maar inwendig kijken pfff dat was schrikken.
    binnen hield ik me nog groot,maar toen ik de deur sloot was een klein meisje er niets bij.

    onderste boven zijn we ervan....
    nu afwachten of het op de natuurlijke weg op gang wil komen,morgen belt de vk me weer terug.
    sorry voor het onsamenhangd verhaal maar ik moest het even kwijt.

    liefs
     
  2. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Heel erg veel sterkte.... :( ....
     
  3. wenrichtwan

    wenrichtwan Bekend lid

    5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Heel veel sterkte!
    En een dikke knuffel voor jou!!!!
     
  4. Nicoletta

    Nicoletta Fanatiek lid

    11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dat onverwachtse is zo ontzettend rot he? Ik weet nog, de eerste keer werd ik zwanger. Totaal onverwachts, totaal ongepland en toen ik na een uurtje van de schok bekomen was, zweefde ik vijf meter boven de aarde. Maar ook hier helaas, het ging mis..... Het had zo mooi kunnen zijn, het was zo'n mooie verassing, maar het lot besliste anders....

    dikke knuffel
     
  5. Snoopy82

    Snoopy82 Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Met de hormonen die ik nu meedraag heb ik t niet droog kunnen houden bij je verhaal ....

    Heel veel sterkte !
     
  6. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    dames HELP!!!!

    kreeg vanmorgen een onzeker telefoontje van de vk.
    Gisteren na de echo zijn hun gebeld over het feit dat er geen hartactiviteit is bij ons ukkie.

    Nu twijfelen hun over de duur van onze zwangerschap?
    Ik heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad,en als ze uit gaan van de laatste menstruatie dag zou ik nu 9a10 weken moeten zijn,maar gisteren op de echo zag ukkie er maar uit als 6 weken. Maar als ik een cyclus over geslagen heb zou het goed kunnen dat ik pas 6 weken zwanger ben.

    na het bezoek gisteren bij de echo ook eigenlijk geen bruinverlies meer gehad.................

    nu wil de vk volgende week nog een echo laten maken om zeker te zijn van hun zaak.

    mijn hoofd is nu 1 grote chaos.... zo het dan toch nog zo zijn? ik ga elk half uur angstvallig naar de wc om te kijken of ik geen bloedverlies heb. Tot nu toe een enkele keer een veegje bruinverlies ( herkend iemand dit)
    Nu weet ik dus echt niet of het goed of fout zit.
    Gisteren avond gingen mijn borsten ineens mega zeer doen,maar ja is dat omdat het vruchtje afgestoten word of is het omdat ik toch echt zwanger ben.

    pfff gek word ik van onzekerheid!!!

    sorry voor het lange verhaal maar ik wist niet waar ik het moest melden....
     
  7. didi2

    didi2 Actief lid

    31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Zou zomaar kunnen. Inderdaad dat je minder "ver"bent dan je dacht. Nou duimen maar. En wachten wachten.....
     
  8. teddybeer86

    teddybeer86 Bekend lid

    30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Ik ga vóór je duimen.ik.heb het vorig jaar ook gehad. Onze wens kwam in vervulling ZWANGER!!!! TOT op de echo een leeg vruchtzakje te zien was. Uk had ook onregelmatige cyclus (45-37dg). Moest 2wk later terug komen vóór nogmaals echo. Als ik tussentijds bloedverlies had moest ik bellen. Bij de volgende echo.... een mooi kloppend hartje te zien. Ik was toen gewoon minder ver. Nu.... ligt ons dochtertje van bijna 7,5 maand lekker te slapen in der bedje.
    Veel succes met wachten. Hoop vóór je dat het goed zit.
    Knuff
     
  9. JsMama

    JsMama Actief lid

    12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow wat zal dit moeilijk zijn zeg!! Ik ga echt, echt voor jullie duimen
     
  10. BabyBergen

    BabyBergen Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wow wat onzeker

    ik hoop echt van gans harte dat je gewoon in een vroeg stadium zit en dus toch een mooi vruchtje hebt

    ik ga duimen
     
  11. jannie1980

    jannie1980 Fanatiek lid

    15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ga duimen voor mooi nieuw voor jullie meis!
    heel veel sterkte vandaag!
     
  12. 4days

    4days Niet meer actief

    Pffff wat een onzekerheid zeg! :( Hopelijk komt het toch allemaal goed!

    Ik ben zelf ook onverwacht zwanger geraakt van ons 2e kindje, maar hem (een jongetje) met 16 weken verloren. :(
     
  13. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oeh nou meid ik duim voor jullie dat het toch zo mag zijn hoor!
     
  14. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    :( geen getrappel in mijn buik....................geen dikke bui...................geen 2 bruidskindjes...........
    weg droom!!

    een verdrietige mama
     
  15. teddybeer86

    teddybeer86 Bekend lid

    30 mrt 2009
    841
    0
    0
    jeetje sterkte meid. had zo goede hoop voor je.
     
  16. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    dank jullie wel!

    ik ben er nu het langzaamaan helemaal tot me door dringt ook kapot van.....
     

Deel Deze Pagina