Zo onzeker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther79, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Hallo dames,
    worden jullie ook wel eens gek van onzekerheid? Ook al is daar geen rede toe! Alle controles bij de verloskundige zijn goed, de echo's waren goed..maar ik ben en blijf zo onzeker..Bang dat er iets mis gaat met die kleine in m'n buik! probeer echt van de zwangerschap te genieten, maar dat lukt me helaas niet echt door die onzekerheid.
    Heb nu weer een periode waarin ik de kleine minder voel bewegen..Voel haar wel elke dag een paar keer, maar minder vaak en minder krachtig dan anders..Dan maak ik meteen weer zo veel zorgen..Terwijl daar dus eigenlijk helemaal geen rede voor is..
    Zal blij zijn als deze laatste 10 weken voorbij zijn...
    Liefs Esther
     
  2. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi Esther
    Zooooo herkenbaar, zowel bij deze zwangerschap als bij de eerste. Ik vind het deze keer alleen nog een tikkeltje erger. Zwanger zijn is heel bijzonder, alleen het is wel een onzekere tijd vind ik altijd. Succes met de laatste 10 weekies.
    groetjes
     
  3. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Esther, ik lees dit berichtje heel vaak hier, dus er zijn echt veel vrouwen die dat hebben hoor, ik denk wel bijna elke zwangere vrouw, zo ook ik, probeer er niet te veel bij stil te staan, anders maak je jezelf gek.

    Maar.... die onzekerheid houdt helaas niet op als je bevallen bent....dan heb je het bij de baby....en zo het hele leven door. Dat is toch echt het moedergevoel :thumup: en dat gaat nooit meer over (helaas) ;)

    groetjes annette
     
  4. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ook ik kan hier mee praten helaas, ik heb nu dat ik de kleine 2 dagen niet/nauwelijks voel en zit gelijk in de rats. . . Met de angelsound hoor ik het hartje wel maar wil hem ook zo graag gewoon zo duidelijk als altijd voelen :(
    Het blijft maar in mijn hoofd malen waarom ik hem zo slecht voel nu...
     

Deel Deze Pagina