Zo vermoeid na keizersnede

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Kris, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Ik ben een 2 tal weken bevallen na een arbeid van 14 uur en dan nog een spoedkeizersnede.Ik ben nog steeds totaal uitgeput en moet overdag een dutje meeslapen met mijn ukkie en nog steeds krijg ik bijna niks gedaan in de huishouding.De nachten zijn ook wel erg kort , mijn kleintje wil in de nacht 3 voedingen en overdag heeft hij bepaalde uren dat hij meer wil eten dan om de 3 uur.Hij is ontroostbaar en wil soms om het uur borstvoeding , hij komt goed bij en met hem is alles ok volgens de kinderarts.Ik ben dolgelukkig met hem maar heb geen idee hoe ik dit zal volhouden want ik ben nog lang niet de oude van voor de keizersnede.Wie had een gelijkaardige ervaring en hoe ging het met jullie na een tijdje ?
     
  2. miranda72

    miranda72 Actief lid

    25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    hoi kris
    ik heb ook een spoedkeizersnee gehad
    ik heb weinig last gehad al zeg ik het zelf maar komt misschien omdat scott vrij makkelijk was/is
    hij kwam maar 1 keer per nacht en dan moest ik zelf een wekker zetten anders sliep hij en ik gewoon door (fles voeding)
    maar toen de kraamhulp weg was ben ik de volgende dag boodschappen gaan doen met zijn alle
    maar heb veder wel rustig aan gedaan hoor het huishouden lag ook plat maar ik had zoiets dat komt echt wel weer goed en als iemand er last van heeft dan mag die het doen van me
    maar meis het komt echt goed misschien duurt het voor jou het wel te lang maar neem echt de tijd hoor want je kan er later echt heel veel last van krijgen/houden
     
  3. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Ach meid, je bent "nog maar" 2 weken moeder en daarnaast heb je een buikoperatie gehad.
    Dit alles heeft natuurlijk een enorme inpact op je leven. Vind je het gek dat je de puf nog niet hebt om weer de oude te zijn?

    De gebroken nachten spelen natuurlijk ook mee. Maar daar heb ik maar 1 tip voor: wekker omdraaien en het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken. Probeer zelf eens wat vroger naar bed te gaan om toch de uurtjes slaap te pakken, dut 's middags lekker mee.

    Vergeet niet dat het ook hardstikke warm is, jouw kleine wil dan gewoon graag lekker borstvoeding drinken. Hoewel dat soms heel slopend kan zijn, is het voor jezelf het gemakkelijkst als je het idee van "alweer" laat varen. Zelf drink je toch ook meer?

    En laat de boel gewoon de boel. Kom op, het komt allemaal wel goed. Het is nou even wennen, je ritme vinden ook met Sascha. Maar dat komt vanzelf wel weer. Echt waar...

    Mijn huishouden was ook echt een drama de eerste tijd en ik had nog niet eens een keizersnee gehad. Ik denk dat vrij weinig vrouwen al snel weer hun huishouden fastoenlijk draaiende hebben.
    Neem de tijd om lekker te wennen en inderdaad wat Mirnada zegt: als het een ander stoort, laat m de handjes uit de mouwen steken.
     

Deel Deze Pagina