Zo vervelend al die spanningen onduidelijkheid

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabenyamin, 29 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Lieve dames

    echt zo vervelend voel mij al bijna twee weken zo moe net bij college bijna in slaapgevallen. Ben nu twee dagen overtijd en zwangerschapstesten blijven blanco. Snap er niks meer van!
    Borsten erg gespannen overal blauwe aders vermoeidheid als een gek weet het allemaal niet meer iemand dit ooit meegemaakt
     
    Rosabel vindt dit leuk.
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hoe heb je je eisprong gevonden? Misschien ben je nog niet overtijd. Als je al 2 weken je zo voelt dan betwijfel ik of het van een zwangerschap komt. Misschien heeft het met de wisseling van het seizoen te maken?
     
  3. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ben je misschien net gestopt met de pil? Ik weet namelijk nog dat ik mij toen ook zo voelde. Heb het toen echt wel een tijdje gehad.
     
  4. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Progesteron kan jammer genoeg kwaaltjes geven die erg lijken op zwangerschapssymptomen..
    En daar heb je na je eisprong net een hoge dosis van in je lichaam, dus het kan misleidend zijn..
    Maar ik duim dat het toch gewoon iets anders is ;)
     
  5. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    slik geen pil eerste keer dat ik mij zo voel heel vervelend:(
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je wel anticonceptie gebruikt?
     
  7. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    699
    612
    93
    verpleegkundige
    Heel herkenbaar hoor, heb hier ooit nog een topic gestart denk ik dat ik een cyclus had van bijna 40 dagen. Ik heb een paar uitschieters gehad, dacht ook telkens dat ik zwanger was. In mijn ervaring kan het dus ook gewoon af en toe ns, een langere cyclus, zonder echte verklaring.. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (en natuurlijk het liefst met een positief testje als resultaat)
     

Deel Deze Pagina