Zo vroeg in de zwangerschap al kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cyclaam, 20 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    We zijn nu 5 weken zwanger van een mooie cryo. Vanaf 4 dagen na de tp heb ik al last van kwaaltjes. Liezen, onderrug, baarmoeder die ik voel, borsten, moe enz. Hebben meerdere mensen dat al zo vroeg?:oops:
    Bij onze zoon heb ik wellicht geluk gehad omdat ik amper kwaaltjes had. Behalve aan het eind toen het zwaarder werd. Maar toen deed ik ook nog ongelooflijk veel:D.
    Begon het ook zo vroeg bij jullie?
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.872
    15.313
    113
    In mijn eerste twee zwangerschappen nauwelijks ergens last van voor de 6/7 weken. Deze derde zwangerschap ook met 5 weken al behoorlijk vervelende kwaaltjes, dus het kan goed :)

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  3. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Jahoor kan! Iedere zwangerschap is anders. De ene heeft nauwelijkt tot geen klachten. De ander juist al heel vroeg en veel.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Iedere zwangerschap is anders ben ik inmiddels wel achter. Bij m'n eerste vrijwel nergens last van gehad en dat is bij deze zwangerschap wel anders ;)
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  5. AngelaJayden31

    21 sep 2020
    24
    35
    13
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hier ook net 5 weken zwanger maar al zeker een week kwaaltjes :p Pijn in onderrug/bekken, pijnlijke borsten, met vlagen misselijk. Bij m'n vorige zwangerschap nergens last van gehad, alleen bekken instabiliteit.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  6. Kroontje1992

    Kroontje1992 Actief lid

    9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Nog voordat mijn test positief was kreeg ik erge lage rugpijn. Kon er gewoon niet van slapen. Steken in de buik etc. Dus helaas kan het wel degelijk :rolleyes:
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  7. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Bij mijn zoon met 8 weken pas kwaaltjes, misselijk, overgeven en pijnlijke borsten.

    Bij mijn dochter kwamen we er met 6 weken achter dat ik zwanger was. Ik voelde me wel al 2 weken flink misselijk met overgeven. Dus met 4 weken had ik al kwaaltjes. Het kan dus wel.
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  8. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hier slaap ik al meer dan 2 weken plots niet langer dan 5-6 u en ben ik ook heel vermoeid.
    Ik begon ook wat meer te snaaien.
    Nog iets later vlagen van misselijkheid en boosheid door de hormonen :p

    Ik weet niet hoever ik nu ben maar ik denk toch ruim 6 weken, vroeger dan 4 weken al kwaaltjes lijkt me zo onwezenlijk.
    Had gister HCG van 8000, wat overeenkomt met ongeveer 6 weken.

    Bij de vorige zwangerschappen ook wel heel erg moe en misselijk, pijnlijke borsten e.d. maar ik denk toch pas na 6 weken :p
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  9. roever

    roever Niet meer actief

    Oef...
    ja ik had, jawel, met een krappe 3,5 week al flinke kwalen! Ik snap er nog steeds niets van...
    Paar dagen later testte ik positief.
    Toen waren ze ineens verdwenen om vervolgens met 5/6 weken flink terug te komen...
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  10. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja zeker! Zowel de zwangerschap van m’n dochter als deze, vanaf het begin al flinke kwalen. Met name de misselijkheid en het overgeven is weer flink aanwezig, daar heb ik ook medicatie voor. Heel normaal dus! :)
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  11. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Wat lief dat er nog steeds reacties komen!♡
    Morgen de eerste echo. Mijn hoofd denkt nog steeds eerst zien dan geloven.:rolleyes:
    Maar aan de kwaaltjes gewoon zwanger:) vandaag ook last van mn stuit.
    Het hoort er dus allemaal wel bij. Ik ben erg bewust van mn lichaamssignalen na een burn out. Ik heb de innesteling naar mijn idee ook gevoeld:o:
    Het voelt allemaal veel bewuster nu. Ook omdat ik al een kindje heb denk ik;)
     
  12. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Spannend morgen, veel succes en hopelijk een klein knipperend boontje♡
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  13. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd allereerst! Hier ook wel vroeg in de zwangerschap veel kwaaltjes gehad. Dacht ook steeds dat menstruatie doorkwam omdat ik ook wel last had van krampen!
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  14. cyclaam

    cyclaam Actief lid

    10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Ongelooflijk. Onze kleine eskimo is een mooi garnaaltje met een kloppend hartje! Prachtig! Gezien en gehoord. Nu geen ziekenhuis meer maar over naar de verloskundige. Wij en de gyn waren verbaasd dat het nu in 1x gelukt is. En begon al over de 5 die nog zijn ingevroren.. kan nog een groot gezin worden:roflmao: nou uh eerst deze maar eens afwachten:) ondanks het slechte weer schijnt de zon bij ons thuis:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Striae

    Striae Fanatiek lid

    16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Van harte gefeliciteerd ♡
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  16. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Wat ontzettend fijn nieuws! Geniet van jullie zwangerschap
     
    cyclaam vindt dit leuk.
  17. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Wat een super nieuws! Gefeliciteerd!
     
    cyclaam vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina