Zo zielig...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt heeft gisteren haar 2e prik gehad, ze zou heb eigenlijk die week
    er voor krijgen maar toen was ze ziek en had ze verhoging en dan geven ze hem niet..Ze was heel stoer en gaf bijna geen kick! :D
    Maar savonds begon het al.. ze kreeg iets verhoging, 38.0 dit had ze bij de eerste prik ook.
    Vanacht om half 4 krijzend wakker en ze zag echt rood, en voelde heel warm.. 39.5 had ze, zetpil gegeven maar ze is helemaal van slag:(
    ze slaapt wel maar jengelt in haar slaap....drinkt een stuk minder echt zielig..word een kroel dagje vandaag denk ik maar
    Ik weet dat het er allemaal bij hoord maar vind zo zielig!
    zijn jullie kindjes ook zo ondaan en ziek van de prikjes?
    gelukkig moet ze 27 aug pas weer en dan is het voorlopig even gebeurd!

    Groetjes jantina
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ach gos, sneu is dat voor die kleintjes he? Het is wel goed dat het er is maar het is zo zielig.
    Wij mogen volgende week weer voor de laatste (voorlopig dan).
    Hoop dat je kleintje zich snel beter voelt.

    Liefs.
     
  3. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    aaah wat sneu

    vindt het zo zielig he bij die kleintjes

    youame heeft alleen een beetje verhoging gehad en veel slapen

    21 aug krijgt youame ook de prikken die schijnen heel erg te zijn
    dat ze er erg ziek van worden

    lekker veel knuffelen vandaag ;)
     
  4. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    vreselijk he.
    je voelt je liever zelf niet happy dan je kleine meid.

    gelukkig heeft wesley er weinig last van gehad.
    wel veel slapen en jengelig.
    maar gelukkig geen verhoging.

    hoop dat je meisje zich snel weer beter voelt.

    groetjes susanne
     
  5. Hoi

    Luca heeft dan wel dan niet last ervan.
    Weet nog eenjte heeft hij heel veelg eslapen ervan,niks gehuild en de andere keer, kon ik hem niet eens neerleggen,helemaal over zijn toeren,wilde alleen maar bij mama zijn.

    het is idd zielig,maar het hoort erbij,altijd beter voor ze.maar toch...

    groetjes
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    sorry verkeerde topic
     
  7. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik vind het ook zielig voor mijn zoontje. De 1e keer had hij een beetje verhoging en veel slapen. De 2e keer had hij ook verhoging, maar ook slapen, en kreunen / huilen. De 3e keer had hij een beetje verhoging, maar niet zo veel last als de 2e keer.
    Ik had het idee dat de arts - die de tweede keer prikte - wat onhandiger was dan de verpleegkundige die de eerste en derde keer prikte. Hij huilde de tweede keer bij beide prikjes in zijn beentje.
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zie er ook altijd erg tegen op met die prikjes!
    Maar ik had dus mij op het ergste voorbereid met Cecile, maar de prikjes heeft ze bij de tweede even gehuild en daarna sliep ze wel veel en een klein beetje jengelen, maar geen verhoging.
    Sommige kindjes worden er wel flink ziek van en helemaal van slag dat is wel heel zielig.
    Na de prikjes doen de prikplekjes ook vaak pijn en dat kan wel zelfs een paar dagen duren, maar de koorts mag geloof ik maar een dag duren.
     
  9. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @marline: ik heb op een babygroep gewerkt en die kleintje die werden inderdaad vaak ziek van de prikken. Meestal na 1 week kwamen de verschijnselen vaak overgeven of diarree en verhoging. Maar ook weer een paar kindjes die nergens last van hadden.

    Elenora heeft alleen nog maar haar 1e prikjes gehad over 1maand de tweede. Ze had geen verhoging en huilde ook niet meer dan anders. Ze sliep wel lekker.
     

Deel Deze Pagina