zoektocht naar babynamensite

Discussie in 'Babynamen' gestart door victoria, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Via deze site ben ik een keer op een babynamensite geweest, waarbij je de naam van beide ouders invult en van broertje/zusje en dan suggesties krijgt van namen die erbij passen. Maar nu ben ik vergeten de link van deze site op te slaan. Wie weet toevallig welke site ik bedoel?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    o, hopelijk weet iemand het, dit klinkt leuk!

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    De link stond volgens mij in vreselijkste/ afschuwelijkste namen en heb dit topic al twee keer doorgelopen, maar kan het neit meer vinden.

4. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik heb hem weer gevonden:

www.naamwijzer.nl

Voor wie het ook leuk vindt.

Groetjes

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hmmmm, ik krijg suggesties die direct doorkunnen naar het topic 'vreselijkste/lachwekkendste naam'. Krulle?
    Wel jammer dat het programma de naam van mijn man niet kent...

6. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Haha grappig. Ik krijg ook een hoop suggesties waarvan ik nog nooit heb gehoord en die ook wel bij de lachwekkende namen passen...
    maar het is ook grappig om te zien of de naam die je hebt leuk past bij je eigen naam en die van je andere kinderen, leuke site!

7. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    hmmmm ik vind 't een beetje tegenvallen :( Krijg allemaal namen met 1 ettergreep, terwijl wij alledrie 2 lettergrepen hebben. Wel grappig dat er veel namen uit de familie voorbijkwamen (die van mijn broer, zus, schoonvader en zwager)

8. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik kreeg oa de naam Mees,vind ik super! Heb alleen geen idee wat een 'oude Flakkeense naam' is ;)

Deel Deze Pagina