Via deze site ben ik een keer op een babynamensite geweest, waarbij je de naam van beide ouders invult en van broertje/zusje en dan suggesties krijgt van namen die erbij passen. Maar nu ben ik vergeten de link van deze site op te slaan. Wie weet toevallig welke site ik bedoel?
De link stond volgens mij in vreselijkste/ afschuwelijkste namen en heb dit topic al twee keer doorgelopen, maar kan het neit meer vinden.
Hmmmm, ik krijg suggesties die direct doorkunnen naar het topic 'vreselijkste/lachwekkendste naam'. Krulle? Wel jammer dat het programma de naam van mijn man niet kent...
Haha grappig. Ik krijg ook een hoop suggesties waarvan ik nog nooit heb gehoord en die ook wel bij de lachwekkende namen passen... maar het is ook grappig om te zien of de naam die je hebt leuk past bij je eigen naam en die van je andere kinderen, leuke site!
hmmmm ik vind 't een beetje tegenvallen Krijg allemaal namen met 1 ettergreep, terwijl wij alledrie 2 lettergrepen hebben. Wel grappig dat er veel namen uit de familie voorbijkwamen (die van mijn broer, zus, schoonvader en zwager)