Hallo lieve meiden, De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Na mjn nod (vorige ronde) ook twee keer getest! Daarna gewoon ongesteld geweest (dacht ik) en meerdere malen bloedverlies na mijn ongi. Hebben we gisteren en vandaag getest en het is toch echt zo we zijn zwanger! Kan het nog niet geloven maar het is echt zo waarschijnlijk al de vorige ronde want ik dacht nu in de klustijd te zitten! Dus ik heb de 1e dag van mijn vorige ongi aangehouden zie mijn banner ben al ver op weg! kus amidala
Van harte gefelciteerd, als je de vk belt mag je misschien eerder n echo omdat je niet precies weet hoeveel weken je zwanger bent. Geniet er iig van!
Van harte! Ik ben trouwens wel eerst naar de huisarts geweest (is bij onze praktijk wel gebruikelijk), sommigen gaan meteen naar de verloskundige...
Hier nogmaals gefeliciteerd! Je kan rechtstreeks naar de verloskundige, je hebt wel een meldingsplicht naar de HA toe maar dat hoeft niet direct.
Ben vanochtend bij huisarts geweest en hij zei dat ik een miskraam gehad! Bloedverlies wijst toch op een miskraam!
Amidala, Het is mogelijk dat je een miskraam gehad hebt, maar toch blijft het vreemd. Als ik jou was, zou ik over een paar dagen nog een keer testen. Als je dan nog steeds positief test, dan denk ik toch dat je zwanger bent, meid. Heel veel sterkte.
HOi ik wil me er niet mee bemoeien maar sluit me wel aan bij Avalon, ik zou over een paar dagen nog een test doen er zijn veel vrouwen die bloed verlies hebben. Kun je geen echo krijgen? ik zou er echt om vragen! Veel succes en laat het even weten he. jennie72
Bedankt voor jullie steun, ik ga denk ik niet nog een keer testen hoor! Ik heb wel een afspraak voor een inwendige echo op 22 februari. Maar ik geloof dat de dokter zei dat ik die moet afzeggen als het bloeden is gestopt binnen 2 dagen. Ik weet niet meer wat hij precies zie was zo overdonderd. Ik had mijn vriend meegenomen om te luisteren dus ik zal het hem straks nog een keer vragen wat hij precies zei. Ik ben eigenlijk geneigd om die afspraak gewoon te laten staan dan weet ik in iedergeval zeker of het vruchtje echt weg is. Ik denk dat het ook zo is hoor! amidala
He potver, wat vervelend! Ik kan je geen raad geven want ik weet niet hoe ik eronder zou zijn. Het enige wat ik wil zeggen is: Sterkte! Het lichtpuntje is dat jullie in ieder geval zwanger kunnen worden!
oh meissie toch bah wat vervelend meis ik zou de afspraak laten staan want een ding kan ik je wel vertellen uit ervaring artsen weten soms ook nie waar ze over praten ze weeten alleen de standaard dingen maar ieder lichaam is anders ik had bij me eerste zwangerschap ook gewoon mijn ongi gehad en voilla ik was zwanger. maar mijn arts zei toen nee dat kan absoluut niet jajaja hij kan het dak op en gister ben ik bij me ha geweest kon geen felicitatie vanaf alleen tja het is nog pril dus je kan nog miskraam krijgen nou dat wilde ik horen wat een kneus. ben maar opgestaan toen want het stoom kwam al uit me oren wat is dat nou voor reactie.
owow wat een twijfel ik zou de afspraak wel laten staan stel dat je als nog gewoon zwanger bent dan heb je toch een zekerheid heel veel succes toe gewenst gr maria
Hallo meiden, Bedankt voor al jullie steun, het helpt echt! Weet ik ook wat jullie menigen/ervaringen zijn! Ik weet niet eens meer hoe de arts heette ik heb alleen de tijd en datum op geschreven, stom hè. Het bloedverlies is wel stukken minder geworden, ik dahct eigenlijk dat het over was vanochtend maar toch had ik nog wat oud en nieuw bloed. Ik snap er niet zoveel van, ik wacht gewoon af! kus amidala