Zomerkindje juli <3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jolo, 1 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Gisteren vernomen met 3 testjes dat ik zwanger ben en meteen bloed laten trekken. Vrijdag mag ik voor de uitslagen langs gaan en alle details verder bespreken.

    Voorlopig uitgerekende datum is 8 juli :)

    Best wel spannend allemaal aangezien dit ons eerste kindje is. We zijn zwanger geraakt in ronde 10.

    Qua symptomen voel / heb ik niets, maar de dokter heeft mij gerust gesteld dat zij ook pas na 20 weken iets merkte aan haar lichaam :)
     
  2. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Ik had bij de eerste ook totaal geen symptomen eigenlijk, dus wees vooral blij dat je nog niks voelt ;) Kan overigens nog komen hoor, je bent nog niet zo ver natuurlijk.
     
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Nee, blij ben ik inderdaad wel dat ik (nog) niet misselijk ben, maar ergens had ik er stiekem wel wat op gehoopt omdat ik nu zoiets heb van 'ben ik mij dit nu aan het inbeelden dat ik zwanger ben? Haha :D
    Ik ga het denk ik morgen pas echt beseffen als mijn bloedresultaten binnen zijn en het zwart op wit staat :)
     
  4. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    WoW ik geloof dat ik hier ook kan aansluiten.

    Mijn naam is Cindy 41 jaar. Ja ja een oldie. Ik heb al een dochter uit een vorige relatie meisje van 11.

    Wtf zoo onwerkelijk ronde 15, we juichen nog niet hoor. Al paar keer mis gegaan.
    Maar voor nu ben ik zwanger dat geloof ik nu wel. Hoe het verloop gaat hebben we toch geen controle over.

    Volgens berekening van deze site is de uitgerekende datum 14 juli. Andere site geeft 16 juli aan. Dus half juli ergens

    Ik voel me eigenlijk best heel goed. Alleen veel en vake trek. Normaal kan ik s’ochtends nooit eten. Nu word ik wakker en moet ik wat eten Haha. En een soort vol strak gevoel in mijn buik. Broek kan ik er niet echt op verdragen. Maar dat is tot nu toe nog het enige.

    As dinsdag hebben we een afspraak staan met de fa die laat ik nog doorgaan.

    Hoe voelen jullie je?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Cinsam leuk om te horen, proficiat !!!
    Er is een ander groter groepje inmiddels opgestart van 1 tot 15 juli met veel communicatie dus je kan je daar ook aanmelden ! :)

    Hier denk ik dat er iets mis aan het gaan is... HCG waarde blijft laag op de testen :( Deze zijn van vanmorgen. Testjes zijn in het echt wel iets duidelijker dan op de foto's, maar ik begin er niet zo fel meer in te geloven spijtig genoeg...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hey meiden. Heel voorzichtig meld ik me ook :) Vrijdag 3 november was ik 3 dagen overtijd, wat ik wel vaker ben. Deze keer zat het me alleen niet lekker dus dezelfde middag nog een test gedaan. Knalpositief! Na 5 miskramen/missed abortions ben ik best angstig. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan..

    Jullie allemaal nog gefeliciteerd!:D
    @Jolo ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Cinsam vindt dit leuk.
  7. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd ! Hopelijk loopt alles zoals het moet en heb je voor je het weet een klein wondertje in jouw armen :)
    Misschien kan je je beter aansluiten bij een andere groep, want hier is niet echt interactie. Voor wanneer ben je uitgerekend? Er bestaat al een leuk groepje van 1 tem 15 juli waar je terecht kan! :) Geniet volop van je zwangerschap!
     
  8. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Dank je wel!

    Dan ga ik daar eens kijken :)
     
  9. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Het leek mij wel leuk om hier te kletsen, dat andere topic is al zo groot!
     
  10. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Overigens hier ook 8 juli uitgerekend van nr.3, totale verrassing!!
    1 maandje slordig geweest met anticonceptie en ik ben zwanger (Bij nr.1&2 ook in ronde 1 zwanger) heel bijzonder! Ben een beetje bij van de eerste shock, want nr.3 was niet echt de bedoeling. Maar zeker wel welkom
     
  11. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ja mij dus ook!
     
  12. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Gefeliciteerd :D Ik snap wel dat je even in shock was. Hoe reageerde je man?
     
  13. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Heel lief! Hij stond met tranen in zijn ogen en zei dat hij het stiekem wel erg leuk vind!
    Maar we zijn wat bezorgd omdat ik een heftig bekkeninstabiliteit verleden heb...
     
  14. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ahh leuk!
    Oei bekkeninstabiliteit is minder.. Dan moet je veel plat liggen zeker? Ik heb er geen ervaring mee dus totaal geen verstand van..
     
  15. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Nee als het kan blijven lopen, anders raak je al je spieropbouw kwijt. Gelukkig heb ik een goed traject voor rug/bekken dus hoop dit zolang mogelijk te kunnen blijven doen.

    Destijds bij de oudste was ik heel slecht en ben uiteindelijk afgekeurd voor werk helaas...

    Bij de 2e ging het veel beter, door het traject en heb ik de hele zwangerschap de bi onder controle kunnen houden. Hopelijk nu weer!
     
  16. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Wat fijn! Hopelijk valt het deze keer ook mee :)
     
  17. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Hoe voel jij je? Spannend je eerste kindje!
     
  18. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Haha dit is niet mijn 1e kindje hoor ;) Ik heb nog een dochter van 4 uit een vorige relatie :) Voor mijn vriend is het wel zijn 1e.

    Ik voel me wel prima eigenlijk. Wel al veel last van kwaaltjes en mijn broeken zitten al niet meer lekker..

    Had je al een afspraak gemaakt bij de vk?
     
  19. Juun012

    Juun012 Bekend lid

    30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Oh dacht te lezen dat het je eerste kindje was, Maar dan is het jullie eerste kindje samen!
    Hoe vindt je vriend het?

    Ik heb al een afspraak bij de vk , toevallig vandaag gebeld! en jij?
     
  20. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Mijn vriend is er erg blij mee :D We willen dit beide zo graag.. Ik ga rond 5 december pas een afspraak maken,wanneer ik rond de 10 weken ben.. De vorige zwangerschappen ging het steeds mis met 8 weken. Daarvoor steeds een goede echo gehad met 6 weken. Die klap is dan zo groot.. Vandaar dat ik heb besloten pas later te bellen zodat meteen duidelijk is of het hartje klopt of niet..
     

Deel Deze Pagina