zomertijd en moeilijk naar bed wie nog nog meer

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door 101, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 101

    101 Lid

    31 dec 2006
    65
    0
    0
    help! :confused: mijn zoontje van 6 en een half. hij heeft een ontwikkelings achterstand dus eigenlijk 5 jaar.hij heeft veel moeite om nu naar bed te gaan was vorig jaar ook al zo.we krijgen hem niet uitgelegd, waarom het nu nog niet donker is als hij naar bed moet.
    19:30 moet hij echt naar bed,want anders is hij de volgende dag niet te genieten.
    heeft iemand tips misschien die ik kan proberen.

    groetjes 101 :(
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Verduisterend rolgordijn zodat het iig in zijn kamer doker is? Hier willen de kids trouwens ook niet naar bed hoor :( en half 8 is ook hier bedtijd..
     
  3. Niet meer actief

    die van mij heeft er geen moeite mee is ook 6 vind het alleen wel sneu voor der om naar bed te gaan terwijl het nog licht is
    en sommige ouders laten hun kinderen hier nnog na 7 uur buiten spelen op een schooldag en die van mij kijkt uit der raam psies op de speeltuin en ziet dat dus ja wat zeg je dan ik ben niet de mama van die kinderen pfff ik vind het wel moeilijk hoor om dan maar niet toe te geven en te zeggen nou dan ga maar iets later naar bed
     
  4. 101

    101 Lid

    31 dec 2006
    65
    0
    0
    hoi, hij heeft een verduisterend rolgordijn en daar nog eens een gordijn erover, en daarmee hou je hem weer niet mee voor de gek.

    en inderdaad ik hoor nu en ook midden in de zomer nog kinderen van dezelfde leeftijd nog buiten spelen zelfs nog om 22:00 en daar wil ik echt niet aan mee doen, dat vind ik zelf geen tijd voor zón jongen kinderen.

    hij komt dan wel 4 tot 10 keer uit zijn kamer en ik heb al een slotje op zijn deur(die wil ik liever niet gebruiken).

    ik vind het ook erg zielig andere kinderen wel buiten en hij niet, maar ik wil daar dus ook niet mee beginnen.
    moeilijk dilemma he! ;)
     
  5. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik heb gisteren opgepast op mijn neefjes van 3 en 4 en die wilde ook niet slapen, ze lagen een half uur en toen riepen ze naar beneden: ik kan niet slapen, het is nog licht! Even kusje gegeven en het was weer stil.

    Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor kinderen heel raar is de ene dag moeten ze naar bed als het donker wordt en de volgende dag is het in een keer licht...
     
  6. 101

    101 Lid

    31 dec 2006
    65
    0
    0
    nou inmiddels is hij er gelukkig weer aangewend.
    even volhouden en wel tig aantal uitleggen hoe het nou komt dat het buiten nog steeds licht is,
    is het eindelijk gelukt.

    :p
     
  7. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Gelukkig!
    Welterusten ;)
     

Deel Deze Pagina