zomertijd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamavanukkie, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Niet teveel zorgen over maken! Gewoon uit bed gaan wanneer de kleine wakker is, en de rest van de dag gewoon een normaal ritme aanhouden. Als je bang bent dat de kleine 's avonds niet op tijd wil slapen gewoon 's midags iets lekker actiefs gaan doen, samen zwemmen ofzo, worden ze lekker moe van. En dan slapen ze wel! ;)

Wij hebben zowieso niet zo'n heel strak ritme qua tijden. De ene keer is ze 's ochtends om 7 uur wakker, de andere keer om 9 uur. De ene keer eten we om 12 uur brood, de andere keer om 13.30 uur. En nu is ze pas net gaan slapen, tewijl ze er al een tijdje inligt, dus laat ik haar nog maar even liggen... ;)

Niet druk om maken, hoe drukker je jezelf maakt, hoe lastiger het juist wordt!

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ik dus ook niet. Ze meldt zich al maanden wanneer het haar uit komt en dat zal ze deze ochtend ook wel doen :)

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als je kleintje altijd akelig vroeg is, zal het nu dus een uurtje later zijn. Lijkt me voor die mensen wel makkelijk.
    Jesse slaapt altijd al wel tot ongeveer half negen, dus voor mij maakt het niet uit. Behalve op vrijdagochtend, dan ga ik werken. Maar dan zijn we alweer vijf dagen verder, dus is hij vast al wel een beetje gewend.

4. De zomertijd is niet zo'n probleem, ipv half acht wordt hij dan om half negen wakker.. Is ook wel lekker... En de rest van de dag gaat het gewoon op de tijden zoals het hoort.

De teruggang naar de wintertijd, als de tijd een uur terug gaat, dat kan lastiger zijn. Alhoewel we er afgelopen keer totaal geen problemen mee hebben gehad.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik hoop dat mijn zoon dan eindelijk een keer gaat begrijpen dat 5u45-6u15 wel erg vroeg is en er 's morgens een uurtje (met een half uur ben ik ook al blij) aan plakt voortaan! ;)

Share This Page