Echt balen! Onze zomervakantie huurapp is geannuleerd door de verhuurder vanwege x problemen. (volgens mij zitten ze gewoon vol). Ik had zelfs al aanbetaald. Nu had ik via booking geboekt, dus die zoeken ook verder voor mij, en doen mij voorstellen, maar er is niets wat zo compleet is als dat app! Ik baal er zo ontzettend van!! Ik maak er altijd een hele zoektocht van en op dit appartement uitgekomen. We waren al aan de late kant met boeken (februari) omdat ik eerst met een camper op vakantie wilde en in januari al te laat was... En nu is er zo weinig te vinden... voor een betaalbare prijs!
Booking.com is verplicht om een vergelijkbaar alternatief aan te bieden, eventuele verschil in de prijs is dan ook voor hun rekening. Wij hadden hetzelfde probleem, uiteindelijk is het heel netjes opgelost.
Ja, maar als jij via Booking.com boekt, zijn zij verantwoordelijk. Jij gaat geen afspraak aan met de verhuurder, maar met Booking.com Bij ons was er ook sprake van een dubbele boeking dooor de verhuurder, zij hebben niet de juiste beschikbaarheid aan Booking.com doorgegeven, waardoor wij achter het net gevist hebben. Toch is het allemaal via Booking.com opgelost
Klopt alleen de dingen die ze aanbieden zijn allemaal maar zo zo of niet compleet of geen wifi of geen zwembad etc... echt waardeloos
Je moet echt op je strepen gaan staan, want zij zijn verplicht om je gelijkwaardige accomodatie aan te bieden. Ook qua faciliteiten e.d. Je kunt er niets aan doen dat er 3 maanden nadat geboekt is, beschikbaarheidsproblemen boven water komen.
Klopt hoor! Ik heb er al bijna geen zin meer in..... met name omdat het lastig kiezen is en ik het zelf voor moet schieten en dan later terug krijgen (maar hoeveel ik dan terugkrijg is niet duidelijk).
Ik ben zo blij, na dagen zoeken... besloten om niet meer naar het gardameer te gaan! We gaan nu naar een camping in Frankrijk, heel wat anders maar net zoveel zin in en meer vrienden voor de kinderen en een nespresso! hahahaha