Zomervakantie geannuleerd door verhuurder!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Caithy, 13 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Echt balen!
    Onze zomervakantie huurapp is geannuleerd door de verhuurder vanwege x problemen. (volgens mij zitten ze gewoon vol). Ik had zelfs al aanbetaald. Nu had ik via booking geboekt, dus die zoeken ook verder voor mij, en doen mij voorstellen, maar er is niets wat zo compleet is als dat app!

    Ik baal er zo ontzettend van!!
    Ik maak er altijd een hele zoektocht van en op dit appartement uitgekomen. We waren al aan de late kant met boeken (februari) omdat ik eerst met een camper op vakantie wilde en in januari al te laat was...

    En nu is er zo weinig te vinden... voor een betaalbare prijs!
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Jeetje, dat is balen, waar zouden jullie je naartoe gaan?
     
  3. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ongeveer 10 min auto rijden van Garda, Gardameer vandaan...
     
  4. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.490
    859
    113
    Ah wat balen!!!
     
  5. Amy32

    Amy32 Bekend lid

    28 jun 2010
    699
    75
    28
    Booking.com is verplicht om een vergelijkbaar alternatief aan te bieden, eventuele verschil in de prijs is dan ook voor hun rekening.
    Wij hadden hetzelfde probleem, uiteindelijk is het heel netjes opgelost.
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Booking.com is toch niet in gebrek? Dat is toch de eigenaar van get app?
     
  7. Amy32

    Amy32 Bekend lid

    28 jun 2010
    699
    75
    28
    Ja, maar als jij via Booking.com boekt, zijn zij verantwoordelijk. Jij gaat geen afspraak aan met de verhuurder, maar met Booking.com
    Bij ons was er ook sprake van een dubbele boeking dooor de verhuurder, zij hebben niet de juiste beschikbaarheid aan Booking.com doorgegeven, waardoor wij achter het net gevist hebben.

    Toch is het allemaal via Booking.com opgelost
     
    Caithy en paula1984 vinden dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Fijn! Hopelijk dan ts hier ook wat mee :thumup:
     
  9. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Klopt alleen de dingen die ze aanbieden zijn allemaal maar zo zo of niet compleet of geen wifi of geen zwembad etc... echt waardeloos
     
  10. Amy32

    Amy32 Bekend lid

    28 jun 2010
    699
    75
    28
    Je moet echt op je strepen gaan staan, want zij zijn verplicht om je gelijkwaardige accomodatie aan te bieden. Ook qua faciliteiten e.d. Je kunt er niets aan doen dat er 3 maanden nadat geboekt is, beschikbaarheidsproblemen boven water komen.
     
  11. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Klopt hoor!
    Ik heb er al bijna geen zin meer in..... met name omdat het lastig kiezen is en ik het zelf voor moet schieten en dan later terug krijgen (maar hoeveel ik dan terugkrijg is niet duidelijk).
     
  12. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik ben zo blij, na dagen zoeken... besloten om niet meer naar het gardameer te gaan!
    We gaan nu naar een camping in Frankrijk, heel wat anders maar net zoveel zin in en meer vrienden voor de kinderen en een nespresso! hahahaha
     
    billy112, smax, consider en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina