Ik zoek iets langs..

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaMars, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ben al een paar dagen druk bezig met de kamer van mijn jongste, maar ik loop even vast. We hebben 1 muur gehouden zoals hij was, wit met roze, en de rest rood geverfd, met daarover dwars een baan wit met zilver behang. Door problemen met de muur kon het niet anders opgelost worden dan op deze manier, maar nu vormt de witte muur met het stuk wit behang een groot contrast, het kleur verschil is te groot.
    Nu wil ik dus in de hoek iets wat het een beetje breekt, en het kleurverschil minder opvalt, van plafond tot de grond.
    Het enige wat ik tot nu toe kon bedenken was die slang (knuffel) van ikea, maar ik weet niet of die nog te koop is.
    Heeft iemand een leuke tip, wat ik in die muur op kan hangen dat het kleurverschil niet zo opvalt? Het mag best gek zijn (ben ik ook) maar liefst niet al te duur.. (heb al veel te veel uitgegeven aan die kamer haha)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

soory las je titel en dacht meteen... die van me man is lang.
    sorrie ben rete irritant vandaag.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    misschien zo'n soort tunnel in het roze of zilver waar je speelgoed in kan hangen enzo

4. MamaMars

Ja die heb ik een, maar ze krijgt voor haar verjaardag een knuffelboom, dus wil die er uit hebben. Ontieglijk lelijk ding is het..;)

5. MamaMars

Haha, niet heel geschikt voor op de kinderkamer.. maar van plafond tot de grond? lucky you :D

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

spuuglelijk hahaha misschien zo'n stoffen ding voor der lengte te meten? Luc heeft een Jungle dierenkamer en ik heb een giraf als meetding

7. MamaMars

dat is wel gaaf, heb je foto?

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Of een boa, zo'n veertjesding bedoel ik dan. Volgens mij kan je die bij de action kopen voor niet zo veel geld.

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha ik zie het al voor me. De ideale oplossing, het past in ieder geval in het roze kleurenassortiment. :)

10. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

nee hoor meis ik dacht hetzelfde wilde eigenlijk vragen of ze ook nog eissen had in de breedte...

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  12. MamaMars

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Is misschien iets doen met behang of verf niet gewoon een oplossing?

Ik moest namelijk gelijk denken aan zon behangboom... ;)

Bekijk bijlage 123733

En dan precies in de hoek van de kamer?

14. MamaMars

Die is heel gaaf, en zou perfect bij haar kamer passen (word een roze/rood sprookjesbos), maar het gaat om precies dat hoekje. op ong 10/20 cm vanaf de muur hangen ook weer schilderijtjes, en zou die boom dan het hoekje om moeten behangen.

15. MamaMars

Ik zit te kijken naar fietsslingers (bloemen) en dat ziet er op zich ook wel leuk uit, kan je die gewoon bij een fietsenzaak kopen of..?

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee zo erg is het nou ook weer niet. pfff moet er niet aan denken. drie x om zijn middel en nog een stropdas:)

maar verder heb ik ook niet echt tips:) * ben weer weg*:)

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

staat er onder;

Het meetlat is 114 cm. lang incl. de poten. Leeftijdsindicatie vanaf 12 maanden.

18. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Je kunt ook van die driehoekige boeken plankjes in de hoek hangen en daar dan wat leuke dingen op zetten.

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik vind die boom wel geweldig. je zou de schilderijtjes dan 'In de boom' kunnen hangen. samen met een vogelhuisje ofzo. en een boom in de hoek vind ik dan ook wel erg leuk. alleen wel lastig maken...

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik zat idd ook te denken om de boom dan gewoon in 2 helften in de hoek te doen en dan door middel van een touwtje of strookje behang van de hoekjes van een schilderijtje naar een tak van de boom te trekken ze als t ware "in" de boom te hangen! :)

Deel Deze Pagina