Dreumes verdronken, ik van slag

Discussie in 'De lounge' gestart door Marjolein1978, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein1978

    1 mrt 2007
    36
    0
    0
    Voor wie is dit herkenbaar? Ik hoor net op het nieuws dat een dreumes van 2 jaar is verdronken in een zwembad van een camping. Mijn zoontje is bijna 2 en ik zie meteen het hele scenario voor mijn geestesoog en het voelt alsof het mijn eigen kindje zou kunnen zijn geweest.....
    En ik ben dus meteen van slag, brok in de keel. Het lukt me niet vaak om me over deze verschrikkelijke berichten te zetten terwijl ik natuurlijk wel weet dat het niet mijn kindje is.

    Zouden het de hormonen zijn?Pfff....... :(
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Het lijkt mij ook vreselijk en ik ben nog geen mama :cry:

    Soms droom ik wel eens dat mijn katten de deur uit glippen en dan komt er een histerisch gevoel in me naar boven dat ik ze niet meer binnen krijg.... niet helemaal vergelijkbaar, maar alles waar je enorm om geeft wil je beschermen en bij je houden.
     
  3. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat het ook wel de hormonen zijn. En je hoeft niet bang te zijn dat dit jouw overkomt. Dat gebeurt niet.
     
  4. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou ik ben dan wel niet zwanger maar ik ben ook van slag na zulke berichten.
    Ik kan zelfs huilen om zulke berichten , gewoon vandwege het feit dat ouders hun kindje hebben verloren.
     
  5. wannie

    wannie Niet meer actief

    Ik lees er altijd overheen.....en dat heeft niets met hormonen te maken

    Maar het kan gelukkig ook goed aflopen :D weet ik uit ervaring :(
     
  6. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Als je moeder bent geworden beginnen de zorgen pas echt....en zoals je kinderen groeien, groeien de zorgen mee!

    Het bgeint met dit voorbeeld, bang dat ze kunnen verdrinken als ze zo klein zijn....ik ben nu bij het stadium dat er 'foute' vriendjes kunnen komen....

    Zorgen zorgen zorgen....dat krijg je er echt bij als je moeder wordt.

    Echt een vreselijk bericht, ik krijg het met dit soort berichten altijd spaansbenauwd, sinds me jongste geboren is is het nog wat erger geworden zelfs, kan gewoon janken om het verlies van die moeder!


    Het ergste is nog, het kan werkelijk iedereen overkomen, hoe voorzichtig je ook bent met je kinderen......

    Cellie.
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd zoals mijn mams altijd zei

    kleine kinderen , kleine zorgen

    grote kinderen , grote zorgen :)

    maar helaas zitten dit soort ongelukken vaak in een klein hoekje

    daarom kan je niet voorzichtig genoeg zijn maar dan mijn vraag wat moet een kindje van 2 zonder begeleiding bij een zwembad?
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou ik weet niet of het iets is wat met hormonen te maken heeft ..... ik ben als kind zijnde bijna verdronken en die ervaring was verschrikkelijk voor mij maar voor de ouders lijkt het me ook verschrikkelijk erg zeg .........

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina