Voel me zo ziek... :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fem, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi dames,

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik 12 weken zwanger, de eerste weken heb ik me zo ziek gevoeld maar ik hoopte dat het rond de 12 weken over zou zijn en dat ik me wat normaler zou gaan voelen. Maar niks is minder waar. De afgelopen twee weken ging het iets beter maar ondertussen voel ik me weer zo ontzettend beroerd :(. Mijn eten komt naar boven, last van maagzuur en voel me algeheel genomen zo ontzettend belabberd. De hele dag ben ik moe en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen behalve eraan toegeven (niet dat het helpt want als ik wakker wordt ben ik nog net zo moe).

Bij de VK heb ik het ook aangegeven, zij vertelde mij dat het er gewoon bijhoorde. Toen ik zwanger was van onze dochter had ik nergens last van, wel moe, maar niet zo beroerd als dat ik me nu voel. Ik kan het gewoon niet anders omschrijven als dat ik me gewoon superziek voel. Ondertussen zegt iedereen dat ik straal (????), waarschijnlijk door de zwangerschap.

Het lucht al op om het hier neer te tikken, ik denk niet dat iemand dé tip voor mij heeft, maar als iemand ook maar IETS weet; alvast superbedankt.

In ieder geval bedankt voor het lezen.

Liefs,

Fem

2. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hoi hoi,

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hoop voor je, dat je je snel beter voelt. Ik heb (gelukkig) nergens last van, behalve vorige week dat ik me super beroerd voelde, maar dat kwam door de griep. Maar van de zwangerschap merk ik maar weinig. Alleen een groeiend buikje en af en toe een wat opgeblazen gevoel. Had wel last van vermoeidheid, maar dat was aan zwangerschapssuiker te danken. Nu ik daarvoor medicatie krijg, voel ik me helemaal niet meer zo moe.

Heel veel sterkte meid!!

Liefs..

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oooh meid, heeeeel erg herkenbaar. echt balen dat je je zo voelt. Het beste dat ik je kan vertellen is dat het echt overgaat... Maar ja, daar heb je nu niet veel aan. Bij mij hielp het zuigen op de antaflu snoepjes erg goed en gek genoeg spa rood.. ik vond het erg vies maar nu niet meer. Hopelijk voel je je snel beter en kun je echt genieten!

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Pf ik voeld me tot en met 17 a 18 weken echt stront beroerd!
    Slapen ging niet, wakker zijn ging niet, overgeven ging wel...en ondertussen zat iedereen maar o meid wat straal je!
    Van narigheid dan zeker, maar het scheen dat er dus geen enkel stukje van al die rottigheid van mijn gezicht stond af te lezen.

En nu nog niet...erg he?
    Het is zo moeilijk even lekker te klagen als je eruit ziet alsof alles een makkie is ;)

Succes

5. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Oh ja erg is dat hè?:(
    Ik ben al 10 weken inmiddels elke dag de hele dag misselijk met regelmatig hele hevige golven van misselijkheid. Niets smaakt en zo moe als een hond. Leuk is anders....
    En ondertussen zegt iedereen dat ik straal en er erg goed uitzie!!!!!!:(
    Al sta ik op het punt van kotsen, nóg vinden ze dat ik heel erg zwanger lijk en er mooi uitzie...pfffffff ;)

Een tip heb ik niet voor je. Ik kamp er zelf al heel erg lang mee. Het is uitzitten en hopen dat het nu zo ongeveer eens over zal gaan zoals bij de meeste vrouwen.
    Er zijn vrouwen die het tot aan de bevalling hebben....ik heb daar enórme angst voor, want ik trek dat volgens mij niet hoor!:$

Deel Deze Pagina