Zo gelukkig met mijn 2 meiden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door futuremama, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

ik ben echt zo gelukkig met mijn twee meiden en mijn hubbie natuurlijk :).. Iedereen zei tegen ons waar beginnen jullie aan twee kinderen zo dicht op elkaar en natuurlijk is het in het begin heel pittig geweeest met de moeilijke start van Evi maar zeg nu zelf deze foto zegt toch genoeg!

Dit wilde ik alleen graag even met jullie delen! Nog meer mensen met zo weinig leeftijdsverschil?

Bekijk bijlage 158951

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
  3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    prachtig! en heerlijk dat je je zo gelukkig voelt!

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahah lief van je Lynn! Jij bijna de grote dag he spannend!!!
    Danique zal er wel weer erg mooi uit zien!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx!! ja nou ik lees net even weersberichten tm vrijdag, maar donderdag en vrijdag ziet er niet zo heel best uit :(

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super meid! Ik herken het gevoel van pittig nog zeker wel ;). En hoop over een poosje hetzelfde te kunnen zeggen als jij! Maar je hebt echt 2 prachtige meiden!!

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wat een prachtige fotos van je meiden!!!!!!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een prachtige dochters heb je! :D
    Ik zou je graag nadoen, maar dat gaat hier niet gebeuren helaas :p

9. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Heerlijke meisies inderdaad! :)
    Geniet ervan!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben over 3 weken uitgerekend van de 2e. Mijn oudste is dan 14 maanden. Ik zie wel wat op tegen de eerste periode (ondanks dat mijn dochter een heel makkelijk kind is), maar als ik dan die foto zie van jouw meiden, dan ben ik zo blij dat ik ze ook zo dicht op elkaar heb!

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!!

@ Mermaid de eerste periode is idd effe pittig maar in ons geval was dat omdat evi echt een zorgenkindje was! Ernstige koemelkallergie en flinke reflux daardoor ook een paar keer in het ziekenhuis door een alte! Maar nu is het zo genieten het zijn echt 2 vriendinnetjes! Evi doet alles na van haar zus ! Maar ze beulen elkaar ook vaak af hoor hahahaha maar ja daar ben je zusjes voor!! Maar mermaid geniet ervan hetkomt helemaal goed!!!

12. misa

misa Niet meer actief

#12 misa, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2011
    Ooh wat mooi... Mooie meiden zeg! En zo snel achter elkaar! Wat gaaf! Was het nooit (te) zwaar?
    Ik zou ook wel snel aan een tweede willen beginnen. Maar mijn man wil 9 maanden ontzwangeren (niet hij maar ik ;)), dus nog eventjes wachten. Maar dan hoop ik ook dat het snel lukt en dat we niet zoveel leeftijdsverschil hebben.. :)

Wat fijn dat je zo gelukkig bent!

Edit: ik lees net dat het begin wel zwaar was door medische dingen.. Dat is wel minder ja. Maar los daarvan? Viel het je mee? Je hoort vaak zoveel verhalen dat het minder leuk druk is. (al houdt het me bijna niet tegen hoor)...!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wauw t lijkt net een tweeling als je de foto's ziet!
    Wat een prachtige meisjes zeg

Hier een meisje en een jongen, schelen 14 maanden.
    Iedereen zei ook "waar begin je aan, veel te zwaar"
    Maar ik zou het iedereen aanraden!!
    Ben er zooo gelukkig mee

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Kijk, dat zijn leuke berichten om te horen. Ik hoor voornamelijk ook om me heen "je zal het wel druk krijgen straks". Is ook zo natuurlijk, maar (bijna) niemand benadrukt dat het ook zo leuk is als ze straks wat ouder zijn.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mooie meisjes hoor!

Hier 2 meisjes die dan wel ruim 2 jaar schelen, maar ze zijn dol op elkaar, zo leuk om te zien, ze spelen ook al echt samen en communiceren met elkaar. Hier ook een zwaar begin ivm reflux en daarna sondevoeding, maar nu is het vooral nog maar genieten. Alleen hier dus een oudste die wel erg zelfstandig is, dat maakt het misschien ietsjes makkelijker.

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Mooie meiden, echt superleuk....:)

17. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Same here! Mijn oudste is precies 21 maanden en mijn jongste precies 7 maanden. Heerlijk om te zien hoe dol ze (nu al!) op elkaar zijn. Als ik jouw foto's zie denk ik, ohhhh kan niet wachten tot mijn jongste echt kan zitten en spelen met mijn oudste!!(L)

18. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Wat lijken ze veel op elkaar, leuk!

Hier ook maar 13 maanden leeftijdsverschil tussen zoon en dochter:
    Bekijk bijlage 159346

19. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Hee meid,

Juist leuk, twee meiden zo dicht op elkaar, want een droppies om te zien.
    Mensen roepen zo snel dat het zwaar is, maar ja feit is dat het toch wel zwaar is met twee kids totdat er eentje wellicht naar school gaat. Of er nou 1 jaar tussen zit of je wacht nog een half jaar.
    Had ze zelf ook graag dichter bij elkaar gehad, maar ja soms heb je niet voor het zeggen....

20. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

Bedankt voor de lieve reacties!!

tuurlijk heb k hier ook periodes dat ik ze het liefst achter het behang wil plakken!!! Gister nog bij de dokter.. Evi wil daar zo snel mogelijk weg!! En schreeuwt echt continue Mama Mamaaaa en dan de hele tijd en Mila doet dan alles wat niet mag!! Ach je zou ze af en toe.. Maar ze zijn meestal heel lief.. As mila eerder wakker is dan Evi mag ze van mij (als ik evi hoor) naar haar zusje toe en dan hoor je uit de andere kamer Hoooiiii Evi ben je wakker? nou dan smelt ik!!!

@ Sula wat een schatjes!! heerlijk!!

@ Dretjuh we blijvn gewoon lekker zwijmelen over onze kids hahahah..

@ Jois Natuurlijk hebben we het ook zwaar gehad maar dat kwam meer door mijn hele heftige bevalling bij Mila de oudste.. En k kreeg bij Evi een keizersnede omdat ik niet meer natuurlijk mag bevallen.. En ik mocht natuurlijk Mila 6 weken niet tillen maar als ze zo klein zijn snappen ze daar helemaal niks van..
    Kan nu echt zeggen dat we echt aan het genieten zijn als gezin maar ook individueel!! maar als je 9 maanden wil ontzwangeren dan nog steeds zit er niet veel tussen toch!!! ( mocht het gelijk lukken natuurlijk!) :)

Deel Deze Pagina