Zoon wordt 3 jaar, cadeautips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamaleonie, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

    Mamaleonie Bekend lid

    6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi hoi!

    Ruben wordt bijna 3 jaar en ben benieuwd wat jullie voor die leeftijd aan cadeaus hebben "gevraagd" Ik kom echt niet verder dan: autootjes? Een fiets krijgt hij al.
    Duplo is geen succes hier ( nee, snap er ook niks van:) , Thomas de Trein is favoriet maar vind de baan groot genoeg nu;)
    Dus ben op zoek naar ideeen....

    Alvast bedankt!

    Groetjes Leonie
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.239
    113
    We hebben ervoor gekozen om zelf voor hem een trekker te kopen en de opa´s en oma´s en oom en tante hebben voor de aanhanger en de graafgedeelte gezorgt.

    Voor de rest heeft hij leesboeken gekregen je kent ze wel grote platen met 1 zin.

    Je kunt ook cadeaupassen vragen van b.v intertoys en bart smidt, zodat je later iets kunt halen en hij niet alles op 1 dag krijgt.

    Groetje sAnita
     
  3. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kleur en klei-spullen?
    Da's ideaal want die gaan op een gegeven moment ook weer op.
    Een leuke CD met kinderliedjes (ook handig voor in de auto)

    Of moet het groot zijn?
    Een schommel, een wip? Een glijbaan?
     
  4. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Accu auto
    racebaan
    kids laptop
    bestuurbare auto
     
  5. Mamaleonie

    Mamaleonie Bekend lid

    6 sep 2009
    964
    0
    0
    Vind een schommel(tje) ook een leuk idee! Verder kleispullen idd, die zijn ook favoriet.

    Dank dat ik voor de rest maar bonnen vraag en dan ook misschien maar wat kledingbonnen voor van het zomer.

    Bedankt!
     
  6. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.026
    2.164
    113
    dokterskoffer (heeeeeeel groot succes)
    grote ambulance
    kleispullen
    boeken
    pyjama
    lampje van Cars voor zijn nieuwe carskamer
    Duplotrein
    CD van Dirk Scheele
    uitbreiding voor de ikea-treinbaan

    Om eerlijk te zijn vind ik bonnen geen leuk idee. Een kind van drie beseft heel goed wat jarig zijn is en wat is er nou leuker dan cadeautjes krijgen op je verjaardag? Een bon heeft voor een driejarige geen enkele betekenis. Je zou ook kleding kunnen vragen (evt. precies aangeven wat je dan wilt, zodat je niet met afgrijselijke keuzes van anderen wordt opgescheept). Heb jij een nuttig cadeau en je kind iets leuks om uit te pakken.
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wij hebben alzoveel dat we dingen voor in de tuin gaan vragen. spullentjes voor de zandbak, dingentjes voor der fiets die ze van ons krijgt zoals z'n vlag of kraaltjes, voetbalgoaltje voor in de tuin, stepje en ga zo maar door.

    je kunt ook vragen of familie samen uitlegt zoals oma/opa en tantes ooms voor wat groots zoals huisje, wipwap, schommel
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOCO voor kids vind ik een absolute aanrader! Ik heb hem vandaag uit de kast geplukt, of eigenlijk Justin. Ik zei dat ie nog te moeilijk was (4-5 jaar). Maar hij wilde m persé, moet zeggen dat ik me verbaasde hoe goed hij het kon!
     
  9. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    kun je gelijk uitbreiding voor vragen..
     
  10. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Een tent
    Abonnement op een tijdschrift
    Kliederschort
    opblaasdier voor in het zwembad
     
  11. ingie

    ingie Bekend lid

    8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Onze zoon is 18 mei jarig en hij krijgt van ons een fiets. Een gave geel met zwarte. Laatst al gekocht was in de aanbieding.
    Verder zou ik het zo niet weten.
     
  12. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    - Hamertje tik!
    - Heb je gras in je tuin?: trampoline
    - Voetbal
    - Klei met atributen erbij
    - Puzzels/spelletjes
    - Step voor buiten
    - Wij gaan met de auto naar Italië en gaan misschien een portable dvd speler voor hem kopen. Ook makkelijk voor in de tent.
    - en anders de visite zelf iets laten uitzoeken, zo krijg je soms ook echt hele leuke dingen waar je zelf nooit aan gedacht had! (tuurlijk ook kans op troep maar ach dat risico is er dan!)

    kus miek
     
  13. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    - tent
    - knutselspullen
    - boekjes

    Weet het zelf ook niet zo goed hier... Maar bonnen zou ik idd ook niet vragen. Ik vind dat je zoiets niet moet vragen voor zijn 3e verjaardag. Maar dat is persoonlijk, Joris kijkt hier echt uit naar de kadootjes (komt ook omdat we afgelopen week 2 kinderverjaardagen hebben gehad waar ze veel kadootjes kregen en hij erop antwoordde; ik wil ook heel graag jarig zijn mama!)
     

Deel Deze Pagina