Zoontje eet kattenbrokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melsss, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melsss

    Melsss Actief lid

    7 mei 2014
    211
    0
    16
    Mijn zoontje van bijna 1,5 heeft de kattenbrokken te pakken gehad.. Het bakje zat voor de helft vol en die heeft hij helemaal leeg gegeten.. Kan dit kwaad?
     
  2. Cooks

    Cooks Fanatiek lid

    9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik denk het niet indien het geperst afval vlees is.
    Misschien dat die er diarree van krijgt....
     
  3. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Wat voor brokjes zijn het?
    Meestal is voer van goede kwaliteit en 'eetbaar' voor mensen.
    Mijn zoon eet knaagdiervoer, maar at toen hii jonger was ook konijnenkeutels en caviakeutels. Nooit iets van gekregen...
     
  4. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.186
    4.324
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier gebeurt dat ook geregeld. Mijn insteek is idd: als het goed is voor de kat, dan kan het vast ook geen kwaad voor mijn dochter.
    Geef wel een duur merk (Royal canin), misschien dat ik er bij Lidl-voer anders over zou denken...

    (Jaren geleden deed BNN eens een test met nat-voer. Gaven het als paté op een toastje aan mensen op straat. De meeste mensen vonden het prima te eten, hahaha)
     
  5. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Nee joh. Dochter eet ze hier ook als we niet opletten. Krijgt ze niks van. Ze lijkt ze zelfs lekker te vinden... Raar! Dus het is hier echt opletten dat ze ze niet te pakken krijgt.
     
  6. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Mijn beide zoons worden er prima groot op ;)
    Maak je geen zorgen, kan geen kwaad.
     
  7. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Nee hoor denk ik niet
    Hier pakt ze regelmatig wat van hondje als we niet opletten ;)
     
  8. senso

    senso VIP lid

    31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Mijn oudste is er ook gek op:$

    Denk maar zo goed voor een glanzende vacht is het vast ook goed voor mn zoontje zij haar :D
     
  9. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.793
    2.386
    113
    Limburg
    Zolang hij niet gaat miauwen kan het vast geen kwaad :D
    Hier heeft zoontje het ook eens geprobeerd maar hij vond ze toch niet zo lekker haha.
     
  10. mbeekje

    mbeekje Bekend lid

    9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Mijn broertje heeft als klein handen vol gegeten. Nu een beer van een vent :-D krachtvoer en groei je goed op dus :p hij heeft er niets aan overgehouden zou me er niet te druk om maken.
     
  11. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha wow dat heeft hij snel gedaan een half bakje! Die van mij is ook gek op kattenbrokken, leuk om uit het bakje te halen en er weer in te doen. Soms verdwijnt er een in zijn mond, tot nu toe snel genoeg geweest om hem er weer uit te halen! Maar ze zullen er echt niets aan overhouden hoor...
     
  12. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wilde net zeggen, dat doet hij snel haha.

    Hier heeft onze dochter verschillende keren een hapje hondenbrokken gegeten..
    dan komt ze naar ons toe en zegt: mama jakkiebah...!
    lekker vind ze het dus niet,maar toch probeert ze het steeds weer.

    Kan vast geen kwaad hoor..
    Modder,zand,slakken....ze heeft het allemaal al eens geproefd :D
     
  13. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Katten en ander dierenvoer moet geschikt zijn voor menselijke consumptie, dus wat dat betreft zou ik me er geen zorgen over maken.
    Hij zal misschien wat glanzender haar krijgen en sowieso geen last van haarballen ofzo haha :p
     
  14. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Soms blijf ik me verbazen op dit forum. ;) Er zijn al heel wat posts geweest over suiker, snoep, wat geef je een kind wel of niet voor een bepaalde leeftijd en meestal zijn de reacties en de kritiek dan niet bepaald opbouwend.
    Maar nu gaat het zowaar om kattenbrokken en niemand die er over lijkt te vallen. Ik begrijp dat je je kind dit niet bewust geeft, maar toch.... ook al kan het dan geen kwaad. Ik vraag me serieus af wat erger is: kattenbrokken die open en bloot in de keuken bereikbaar staan te wezen, of eens in de zoveel tijd een patatje, danoontje met suiker of een softijsje. Want als je dát aan je kinderen geeft, nou... berg je dan maar hier op het forum ;););)
     

Deel Deze Pagina