zoontje elke nacht verschillende keren wakker

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Gerda1975, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Meiden heb een vraagje.Me zoontje van 2 jaar en 5 maand is nu al enkele maanden steeds een paar keer wakker 's nachts.Tussen 23u en ong 4u is hij wel 3 tot 4x wakker en huilt dan alles bij elkaar en soms komt hij ook bij ons op de kamer.ik word er een beetje moedeloos van en weet niet wat ik hier mee aan moet!Me slaap tekort hierdoor gaat me een beetje opbreken!Heb op advies van een collega een shirt van mij in bed gelegd en dat heeft 1 nacht geholpen.Het is niet dat hij wakker blijft nadat ik hem getroost heb en gaat dan ook wel gelijk z'n eigen bedje in!
    Heb ook geprobeerd hem overdag wakker te houden en ook om smiddags uurtje te laten slapen en dan savonds later naar bed,niets helpt!
    Wie heeft advies voor mij?
    alvast bedankt!

    Gr Gerda
     
  2. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Geen advies, maar wij hebben het ook gehad en ineens is het weer over. Onze oudste hoorde allemaal rare geluiden (maar ja ons huis staat langs een weg dus vrij logisch). Al is er niet echt iets veranderd, nu slaapt ie weer als een roos.
     
  3. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Oh en ik heb wel gehoord dat je ze niet te wakker moet maken (geen fel licht en te veel praten), gewoon zachtjes troosten en terug leggen. En ophouden 's middags raaden ze ook af omdat hij dan heel moe is en misschien slechter gaat slapen. Dus zolang hij niet aangeeft dat het 's middags niet meer hoeft (wil niet gaan slapen) dan gewoon lekker 's middags op bed leggen. Die van mij was bijna 3 toen hij 's middags niet meer ging slapen (langzaam afgebouwd, omdag ik toen hoogzwanger was dus zelf ook graag ging slapen s' middags).
     
  4. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    bedankt Molly,heb snachts nooit geen licht aan en weet idd dat je hem niet te wakker moet maken!Hoop dan dat het gauw over gaat!
     
  5. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    joepie hij heeft vannacht doorgeslapen!
     
  6. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Check zijn kamer eens op muggen. Toevallig had ik mijn zoontje (ruim 2 1/2) jaar) net ook een paar keer wakker en huilen....Ik had geen idee wat er met hem aan de hand was, tot ik ineens een mega muggenbult op zijn rug zag, arm ventje..Bij nader onderzoek had hij er ook nog 1 op zijn borst en bovenarm. Ik heb hem nu behandeld met een anti-muggenstick en heb 1 mug vermoord, hopelijk blijven ze nu van hem af...
     
  7. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    check alle avonden zijn kamer op muggen,heeft horren voor z'n raam en zo'n anti muggen ding op z'n kamer.Hij zat vorig jaar onder de muggebulten,dus ben daar extra alert op nu!
    Maar bedankt voor de tip!
     
  8. Gerda1975

    Gerda1975 Actief lid

    27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    gelukkig gaat het nu weer wat beter,bedankt voor het luisterend oor!
     
  9. Watervrouw

    Watervrouw Actief lid

    19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Hoi,

    Ik wou net een nieuwe topic maken. En zag ineens bij jou al staan.
    Keanu heeft het ook de laatste week hij is nu 2 jaar en 2 mnd. Nu moet er nog 1 kies doorkomen en van de week was de 3e al door. HIj heeft ook last van dromen en wordt dan zwetend wakker. Ik denk dat het een soort mentaal sprongentje is en hoop dat het snel over is. Ik hoor het om me heen van kindjes van zijn leeftijd. Maar hopen dat het snel overgaat. En idd lekker troosten en dan weer in zijn bedje Keanu slaapt soms ook ff bij ons en dan leg ik hem terug. Het is idd slopend nu zeker dat ik zwanger ben.

    Nou succes meis ;)
     

Deel Deze Pagina