een vraagje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    sorry wist niet hoe ik de vraag moest noemen

    Er viel me vanmorgen iets op en ik vroeg me af of dat wel normaal was.

    Het is namelijk dat als je eerst haar kontgaatje hebt en daarna zit de huid weer stukje vast en daarna nog een soort kuiltje/gaatje.. best diep.. het lijkt net alsof de huid eigenlijk los moet van elkaar of dat gaatje daar niet hoort te zitten.. zit me nu helemaal druk te maken en vind het raar dat ik het nu ineens op merk :oops:

    Snapt iemand wat ik bedoel en is dit erg?
     
  2. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi hoi,

    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar als je je zorgen maakt moet je het gewoon even aan het consultatiebureau vragen. Ik kan me geen voorstelling maken van je omschrijving.
     
  3. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb er wel eens van gehoord, een late sluiting vna de rug. Een soort van spina bifida die toch nog op tijd is gesloten, maar dat de huid daar wat vreemd oogt. Een verdiept stuitje is het dan een beetje he?
    In ieder geval, vraag het na bij je cb, dan weet je het.
     
  4. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik zie dat je de vraag 2x geplaatst hebt. Mijn zoontje heeft dat ook, als je het gaatje bedoelt in de buurt van het stuitje. Nu mijn zoontje bijna 5 maanden is het wat verdwenen.
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk heeft dit ook en ikzelf ook. Dit noemen ze een dimple (deukje).
    Dit is niet erg hoor! Gelukkig maar dat ze dat heeft dan heeft ze tenminste iets van mij. :) :confused:

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. Niet meer actief

    bedankt voor jullie reacties!
     

Deel Deze Pagina