Zal ik even langs de HA gaan? Graag jullie advies!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara1978, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Gisterochtend om 8.00u had mijn dochter een flinke normale poepluier, rond 9.00u had ze er weer eentje en dit was diarree. Rond 11.00u had ze waterpoep (weet even niet hoe dit te benoemen) en het spoot er werkelijk uit. Haar kleding zat helemaal onder en het peertje van die ochtend vond ik terug in haar pamper. Eind vd middag had ze een heel klein beetje ontlasting, leek meer op een natte scheet ;) en dit was ook nog dun.

Vanmorgen had ze weer een dunne poepluier en dit leek verdacht veel op aardappelpuree en we hebben gisteren aardappelpuree gegeten. Volgens mij is alles zo onverteerd naar buiten gekomen.

Ze heeft geen verhoging, vanmorgen was haar temp 37,3 en ze lijkt verder niet ziek. Gisteren was ze wel wat bleekjes maar niets schokkends. Vannacht was ze wel onrustig en is 2 keer gekomen, volgens mij had ze gewoon honger want haar eten is natuurlijk niet verteerd.

Het zou natuurlijk iets met tandjes te maken kunnen hebben. Haar 2e ondertandje is sinds een weekje door maar misschien komen haar bovenste tandjes nu door. Het lijken mij geen tandenluiers, aangezien haar ontlasting net water leek en ook een beetje doorzichtig. Geen echt poep zeg maar. De vorig keer waren haar tandenluiers heel anders.

Zal ik langs de HA gaan?

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    ALs jij je daar beter bij voelt zijn ik gewoon even met de ha bellen. Ik persoonlijk denk dat er niks aan de hand is maar beter een keer teveel gebelt als een keer te weinig.
    SUcces in ieder geval.

3. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik zou even langs de huisarts gaan, gewoon om het zeker te weten...en goed laten drinken want in dat tempo droogt ze natuurlijk snel uit. Heel veel succes, toch altijd naar zo'n ziek ukkie...

4. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Nee, ik zou hiervoor niet de ha bellen. Waarschijnlijk gewoon een buikgriepje.

Beterschap.

5. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Denk dat je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt...

Als ik vind dat ik de HA moet bellen doe ik dat....beter 10 keer voor niks bellen dan een keer niet bellen en t is wel fout...

6. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

je kunt het eventueel nog even aanzien... zorg wel dat ze genoeg vocht binnenkrijgt!

7. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Bij de HA zijn ze gewend aan vragen van jonge mamma's, zo logisch! De assistente zal je waarschijnlijk gerust stellen, en adviseren veel water/drinken te geven (weet niet of je bv of fv geeft..) Maar dus lekker bellen als jij je daar beter bij voelt.

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Altijd doen waar jij je prettig bij voelt.
    Zou ik bellen? Nee, waarschijnlijk niet. Zolang ze geen koorts / verhoging heeft en zich niet ziekig gedraagd, kijk ik het even aan.
    Sterkte!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mee eens ;)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Je kunt even bellen voor advies als je dat gerust stelt. Net als hier boven al gezegd, temperatuur in de gaten houden en zorgen dat ze genoeg drinkt.

11. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb idd besloten om het nog even aan te kijken. Ze is verder helemaal niet ziek of zwak en ze heeft goede eetlust. Vandaag heeft ze verder geen poepluier gehad dus ik denk dat er niets aan de hand is.

:)

Deel Deze Pagina