Hallo lieve meiden ik heb 6 mei mijn eisprong duidelijk gevoeld en wij hebben vanaf 5 mei tot nu 9 mei flink geklust. Ik ben nu heel ongeduldig en weet dat het nog 5 dagen duurt voor er sprake kan zijn van een innesteling, maar wat duren die dagen lang als je er op wacht. We zitten in ronde 7 en heb eindelijk mijn ei gevonden ( denk ik). Meiden wat doen jullie om er niet steeds mee bezig te zijn. Misschien moet ik maar even het forum verlaten want dat maakt ook gek. Maar kan het niet laten voelden jullie wat in de aanloop naar de bevruchting toe. Ik voel kleine prikjes onder bij mijn schaamstreek en onderbuik. Ik let erg goed op want bij mij eerste heb ik de innesteling heel goed gevoel. Hevige kramp. Eigenlijk zit ik hierop te wachten. Je houdt je vast aan dingen die je nog weet. Mensen die ervaringen willen delen graag....Het zou zo leuk zijn een klein brusje voor mijn grote vent
Ik blijf nog wel steeds gezellig op het forum mee praten. kan me niet voorstellen dat dat invloed heeft op het zwanger worden. Ik probeer verder er thuis niet veel over na te denken. Gewoon de dingen doen die ik normaal ook doe. Daarnaast probeer ik ook niet steeds mijn gevoel te beschrijven. Pijntjes, steekjes en dat soort dingen. Want ik denk dan dat je gek wordt. En ja die 2 weken blijven lang duren. Tijdens je menstruatie denk je nergens over na. Die week daarna ook niet, want dan ben je toch niet ( de meesten dan) vruchtbaar, maar daarna tsjah!
Ja hier net zo. Ik herken dit zo goed. Afleiding zoeken is moeilijk. Probeer leuke dingen te doen. Aan andere dingen te denken. Ik weet het heeeeeeel moeilijk. x