Zorgen om man

Discussie in 'De lounge' gestart door Stevierowan, 8 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    Hoi iedereen,

    Normaal lees ik hier alleen mee, maar toch opeens de behoefte wat te plaatsen. Ik zit namelijk ontzettend in de zenuwen...

    Mijn man is om 20:30 een stuk gaan fietsen en nu (23:30) nog steeds niet terug. Gisteren heeft hij ook wel 20 km gefietst, maar was hij veel eerder thuis. Het is niks voor hem om zo lang weg te blijven :confused:

    Om 21:30 heeft hij me nog een appje gestuurd dat zijn telefoon leeg was. Hij was toen op een locatie 8 km bij ons huis vandaan.

    Bij elk geluidje in de tuin denk ik (hoop ik) steeds dat hij het is. Niet dus. Ik ben alleen thuis met ons zoontje van 5. Om hem nou uit bed te halen en rond te gaan rijden met de auto gaat me nog te ver. Ik weet natuurlijk niet of er echt iets ergs gebeurd is of dat hij alleen een lekke band heeft of zoiets.

    Net wel zijn ouders gebeld om te kijken of hij daar misschien was. Niet het geval. Over een halfuur ga ik hen weer bellen en kijken we wat we moeten doen. Ik heb geen idee waar mijn man uithangt, hij had van tevoren geen route uitgestippeld.

    Ik vind dit verschrikkelijk :cry: Iemand nog tips of ideeën? Afleiding is uiteraard welkom, pfff
     
  2. iMum

    iMum Bekend lid

    24 okt 2019
    641
    564
    93
    Vrouw
    Z'n ouders even een rondje laten rijden?
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  3. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    O mijn god. Hij komt nu eindelijk de tuin in lopen. Doodleuk alsof er niks aan de hand is :rolleyes: Ik hoopte dat het hierop uit zou lopen, maar vind het echt niet grappig!
     
  4. butterfly83

    butterfly83 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.037
    40
    48
    friesland
    Nou, ik zou geloof ik toch een rondje gaan rijden. Gebeurd dit wel vaker? kan hij bij een vriend aangewipt zijn? Iemand die in de buurt van de laatste locatie woont?
     
  5. butterfly83

    butterfly83 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.037
    40
    48
    friesland
    Fijn!
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.934
    15.244
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mannen ;)
     
    Chillin, Stevierowan en Spectre vinden dit leuk.
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.965
    17.010
    113
    Vrouw
    Pfft mannen. Fijn dat hij thuis is!
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.288
    113
    Wij hebben ‘find my friend’ aanstaan op onze IPhone voor dit soort situaties.
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  9. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.526
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man kan dit ook met hardlopen… zit ik helemaal in de stress en hij heeft ineens besloten zijn training uit te breiden naar een halve marathon , zonder mededeling vooraf. Dus ik zie hem in gedachte dan ookal aangereden in een greppel liggen, of ingestort met een hartaanval… echt irritant!!
     
    Zonnigeschijn en Stevierowan vinden dit leuk.
  10. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    881
    1.275
    93
    Dat heeft toch geen zin als je telefoon leeg is?
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  11. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    Hij waagt het nu iig niet meer om met lege telefoon weg te gaan :D Het mooiste is nog wel dat ik hem met de feestdagen een powerbank cadeau heb gedaan. Juist omdat hij zijn telefoon nooit op tijd oplaadt. Zo irritant.

    Hij was gisteravond trouwens lekker op een terrasje gaan zitten. Vandaar dat hij pas zo laat terug was.
     
  12. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    Nou dat was dus precies wat ik ook dacht. Ik heb nog tot 1:15 klaarwakker in bed gelegen van de adrenaline :o:
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  13. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.345
    5.598
    113
    Ik zit ook nooit lekker als mijn man op zijn fiets weg is, vooral op vakantie. Vreemde omgeving, geen aparte fietspaden. Dan spreken we wel af dat hij elke 1 a 1,5 uur een appje stuurt, maar ja, je hebt daar niet altijd verbinding. En dan zoekt hij een route uit en komt een 4 km lang onverhard pad tegen. Dan is hij ook niet binnen de verwachte tijd weer terug op de camping.
     
    Nataly1972 en Stevierowan vinden dit leuk.
  14. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.264
    11.957
    113
    Vrouw
    Gezellig in zijn eentje?
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.945
    8.761
    113
    Nou ja zeg. Wat zei hij er zelf van?

    Mijn man heeft garmin en heeft mij er als nood in staan. Als ik me niet vergis geeft dat ding een melding wanneer hij onderuit stuitert en als hem niet optijd uitzet belt krijg ik bericht.

    Zal straks eens vragen hoe het precies werkt.

    En een niet opgeladen telefoon is niet fietsen.:)
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  16. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.542
    1.895
    113
    Mijn vriend is standaard te laat maar nog elke keer ben ik toch weer bang dat hij een ongeluk/hartaanval/nog meer erge dingen heeft gehad. En hij vervolgens doodleuk binnen komen lopen alsof er niks aan de hand is:roflmao:
     
  17. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.624
    7.288
    113
    De nieuwe IPhones blijven nog wel signalen uitstralen ook als de batterij leeg is. Maar ik heb het nooit getest.
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.858
    7.805
    113
    Amsterdam
    Hier heeft m’n vriend een iWatch en die zend mij zelfs een signaal als hij een ongeluk krijgt. Verder kan ik hem dan ook gewoon volgen waar hij is etc. Hij heeft er eentje met een simkaart dus kan ook bellen wanneer nodig.
     
    Stevierowan vindt dit leuk.
  19. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    Ja, haha. Hij heeft deze week vrij van werk en is continu bezig geweest met klussen in huis. Ik zei al dat hij echt eens moest relaxen. Dat advies nam hij blijkbaar meteen mee :roflmao:
     
    Zonnigeschijn vindt dit leuk.
  20. Stevierowan

    19 jul 2022
    24
    15
    3
    Het was echt later geworden dan hij van plan was, maar hij had niet het besef dat ik me zorgen zou kunnen maken ofzo. Wat een ei.

    Garmin moest ik even googlen. Lijkt me erg handig zoiets. Man heeft een iPhone, dus daar zou hij zo te lezen ook zijn locatie aan kunnen zetten :thumup:
     
    owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina