Zorgverzekering!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi allemaal,

    Ik had even een vraagje, we zijn nu helemaal aan het uitzoeken over alles wat te maken heeft met het nieuwe ziekenfonds gebeuren,ik denk dat iedereen daar wel mee bezig is...
    Wat hebben jullie nu genomen en komt er het voordeligst uit? uitgaand dat je zwanger wordt natuurlijk en voor de baby's die komen gaan... Ook dachten wij aan IVF enzo, ja je weet maar nooit of het gaat lukken..
    Ik ben benieuwd..

    Groetjes.
     
  2. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    We zitten bij Unive, puur omdat we een pakket bij hun hebben (auto's, inboedel, etc.) waardoor we voordelig uitkomen.

    Qua zorgverzekering hebben wij de basis + aanvullende module 1. Alleen kan ik dit dus beter afraden als het puur om zwanger worden/zwangerschap gaat, omdat we gister erachterkwamen dat zelfs mijn kraampakket niet vergoed wordt. Of je moet een nog uitgebreidere dekking kiezen...

    Groetjes,
    Pamela
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    wij gaan bij groeneland achmea, hebben zoizo een goede dekking op alles incl. zwangerschap, ik geloof volledige dekking op kraamhulp, als ik in het ziekenhuis wilt bevallen( niet medisch) dekken ze dat geloof ik helemaal of bijna helemaal). je moet wel het toppaket nemen dan, dat zijn 4 ****, is niet zo heel duur vindt ik, met top TA en top **** betaal ik geloof ik iets van E 107,-, dit is wel collectief via mijn werk...
     
  4. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Wij zitten bij Geove en heb extra verzorgend 1 gekozen en mijn kraam pakket werd wel vergoed.
    Alleen weet ik niet wat er van de rest vergoed word want ik loop op medische indicatie in het ziekenhuis en dan word zo wie zo alles vergoed.
     
  5. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik zit bij VGZ, het hoogste pakket. Dure verzekering.. Maar alles wordt vergoed! Van poliklinische bevalling tot volledige kraamzorg (als dit geindiceerd zoiu worden) Een aanrader hoor!
     
  6. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Allen erg bedankt, het is toch fijn te lezen van anderen waar ze voor kiezen en waarom...
    Mijn man Komt lekker vroeg naar huis vandaag en gaan we de verschillende verzekeringen eens naast elkaar leggen en hopelijk een knoop doorhakken..
    Tanx.. ;)
     
  7. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Je zegt het al, het is een dure verzekering. FBTO bied een nog uitgebreidere dekking voor een lagere prijs. (Module gezinsplanning)
     

Deel Deze Pagina