Zou de eerste keer al raak zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Baby2020, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2020

    Baby2020 Lid

    26 mei 2019
    92
    31
    18
    Vrouw
    We zitten nu 13 dagen na de eerste inseminatie. De afgelopen week heb ik een aantal keren een menstruatie-achtig gevoel gehad, vaak ging dit na een paar seconden wel weer weg. Twee dagen geleden spotte ik af en toe iets roze op het toiletpapier na het plassen en vandaag is dit een stukje meer dan eerst. Niet echt bloed, maar wel goed zichtbaar roze zegmaar. Ook af en toe last van maagzuur en borrelende darmen... Zou het de eerste keer al raak zijn? Dat zou zo bizar zijn!

    We mogen van het ziekenhuis eigenlijk pas op dag 18 testen maar we gaan er morgenochtend al een testje tegenaan gooien, omdat ik mijn menstruatie zou moeten verwachten op maandag (dag 16) en ik toch niet meer zo lang kan wachten ;)

    Ik vind het zo spannend!
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Zooo dat is lang...!! Je kan zeker wel al testen hoor. Wij mochten 14 dagen na TP testen, of te wel 16 dagen na punctie maar op dag 12 al een mooie test. Succes met de test morgen en duim op een positief resultaat!
     
  3. Koeks83

    Koeks83 Niet meer actief

    Ooh wat spannend zeg!

    Ik hoop op een positieve test voor jullie!
    Inmiddels al getest?
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    En en en?
     
  5. Baby2020

    Baby2020 Lid

    26 mei 2019
    92
    31
    18
    Vrouw
    Vanmiddag ongesteld geworden.. :( Zo stom! Eerst dacht ik nog dat het misschien niet door zou zetten en dat het net zo'n bloeding zou zijn als woensdag, maar nee.. het heeft toch doorgezet.
     

Deel Deze Pagina