Zou het innestelling kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yll, 23 mei 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Halo lieve dames, kom altijd via google op deze pagina terecht en zit nu zelf met paar vragen..
    De week tussen 6 en 12 mei zou me ei geweest zijn. Volgens de kalender de 11e omdat ik meestal stip zelfde dag ongesteld word. Nu de 20e en de 21e had ik zo een opgeblazen pijnlijke buik, als ik liep leek alsof ik mijn baarmoeder voelde bewegen. De 22e ochtend had ik bruin verlies echt eenmalig en heeeel veel afscheiding (sorry voor de details) nu nog steeds geen duiveltjes en lichte krampen houden aan. Normaal heb ik nooit bruin verlies. Zou dat de innestelling kunnen zijn? Zo laat?
    Ik heb echt sterk gevoel zw te zijn.. ook nog eens droom over vissen haha lekker bijgelovig.
     
  2. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Spannend zeg!! Heb je al een test gedaan als ik t goed lees zit je nu ong. 2 dagen voor je nod?
     
  3. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Jaa! Althans morgen of overmorgen moeten de duiveltjes komen (hopelijk niet!!!)
    Heb testje gedaan, maar helaas nog niets. Uit mijn vorige zw teste ik ook pas posi na mijn NOD maar werden helaas Mk allebei. Was jaren terug dat wel. :(
     
  4. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hoop dat je snel positief test:)
    De bloeding met slijm lijkt wel erg veel op een innesteling kan een late innesteling zijn. Dat zou ook verklaren dat je nog geen positieve test hebt. Ik hoop met je mee;)
    Laat je t weten?
     
  5. SSantana

    SSantana Nieuw lid

    23 mei 2017
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hi, ik zit ook rond te neuzen, vorig jaar een mk gehad. Zo veel impact op mij gehad dat ik het even allemaal niet meer zag zitten. Nu toch weer aan de gang, zitten nu in de "2e ronde".. idd ook veel gelezen dat de innesteling soms wel 9 dagen na ei/bevruchting voortzet.. ik duim voor je!!
     
  6. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja herkenbaar! :( helaas.. je gaat nu alles twijfelen ook. Wanneer is je NOD en heb je kwaaltjes?
     
  7. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja het was geen slijm maar echt gewoon een lading (klodder) dat ik dacht ik ben ongesteld geworden (wat een info haha) ..
    weet je hoe lang na innestelling je mag testen toevallig?
     
  8. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hahah echt he details zijn nodig :p
    De innesteling is lastig vast te leggen dus daar zou ik het teste niet op baseren ze zeggen dat je meestal een dag of 4 na de innesteling genoeg hcg moet hebben voor een positieve test maar dat is doorsnee. En als het bruiverlies van een innesteling komt dat kan de innesteling een paar dagen ervoor zijn geweest dus daar kan je geen touw aan vast knopen
    Meestal word aangeraden om te testen op je nod. Ik hou t meestal niet zo lang vol;). De keren dat ik zwanger was testen ik 4 en 2 dagen voor mijn nod licht positiefs dus je zou morgen nog testje kunnen wagen. Of als je genoeg geduld hebt zou ik wachten tot vrijdag :p
     
  9. SSantana

    SSantana Nieuw lid

    23 mei 2017
    4
    1
    3
    Vrouw

    Ja pff het is niet normaal, ik denk er waarschijnlijk ook gewoon te veel aan. M'n NOD is 1 juni.. dus bijna, kwaaltjes lichtelijk.. ze zijn (nog) niet zo aanwezig dat ik echt zou kunnen zeggen dat het raak is.
     
  10. Doobie

    Doobie Actief lid

    17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Spannend hoor.. Ik testte 4 dagen na NOD telkens pas positief... Nog even geduld!!! :)
     
  11. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw

    Nou k begin zeg maar de hoop te verliezen.. vandaag met predictor sensetive getest, helemaal niets. Ook met een van kv 2 v 5. Hoe bedoel je test drang haha. Maar blijf die afsch. Raar vinden heb dat echt nooit of word zelfde dag nog ongesteld. En die rare steekjes en krampjes beneden. Maar verder helemaal geen andere verschijnselen ja savonds spierpijnachtige borsten. Ik ga maar gewoon van uit dat ik ongesteld word kan het alleen maar nog mee vallen ..
     
  12. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Je schrijft dat je eisprong tussen 6 en 12 mei is geweest volgens de kalender. Welke kalender? Als je het hebt over een app, dan wil ik je erop wijzen dat dit niet betrouwbaar is om je eisprong mee vast te stellen, een app kan namelijk niet in je lichaam kijken.

    Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dit.... en daarbij klinkt het meer als een ovatiebloeding ;)
     
  14. Yll

    Yll Lid

    23 mei 2017
    6
    0
    1
    Vrouw
    Wat is een ovatie bloeding? Want van een bloeding was er geen sprake van hoogstens smeerseltje.
    App kan misschien niet in je lichaam kijken, maar als je altijd zelfde cyclus hebt zou je ei toch ook regelmatig moeten zijn?
     
  15. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Dat is een bloeding dat variƫrend pp van een paar dagen bloed verlies ( bijna altijd korter en minder dan een normale menstruatie) of een druppel en kan samen gaan met slijm verlies. Het onstaat doordat er een vaatje word geraakt tijdens de innesteling. Maar gemiddeld 30% heeft hier last van.
     
  16. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Je hebt helaas geen garantie dat als je cyclus regelmatig is dat je eisprong ook altijd op het zelfde moment komt.
     
    Sado vindt dit leuk.
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je ooit je eisprong opgespoord met ovutesten??

    Stel dat altijd een cyclus hebt van 30 dagen, uitgaande van het gemiddelde zou je eisprong dan op dag 16 zijn. Helaas kan het ook zomaar voorkomen dat je ei dus niet op dag 16 is (zoals het gemiddelde 14 dagen voor je ongi), maar pas op dag 20 of 21, waarbij de periode tussen ei en ongi dus geen 14 dagen is maar 9 of 10 dagen.

    Mij cyclus is 28 dagen. Gemiddeld zou mijn ei op dag 14 zijn, echter met tempen ben ik erachter gekomen dat mijn ei op dag 16-17 pas is met een lf van 10-11 dagen (tijd tussen ei en ongi heet lf).
     

Deel Deze Pagina