Zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caithxxx, 5 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithxxx

    Caithxxx Fanatiek lid

    27 mrt 2019
    2.215
    2.155
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Mijn man en ik zijn bezig voor een kindje. Ik ben al een tijd gestopt met de pil. Ik heb een regelmatige cyclus van 27/28 dagen. Gebaseerd op ovulatie testen en hoe ik me voelde (ik voel m'n ei) zou ik op 20 juli m'n eisprong gehad moeten hebben. Dan zit ik nu op 16 dpo. Vanmorgen getest, negatief (met action test trouwens). Bij m'n dochter testte ik echter ook pas 5/6 dagen overtijd positief. Ik heb echt een enorme puistjes uitbraak en ben vermoeider dan anders. Ook moet ik echt veel meer plassen. Nu heb ik zeurderige buikpijn, alsof m'n menstruatie eraan komt. Ik merk dat het me heel erg onzeker maakt. Ik heb besloten om zaterdagochtend pas weer te testen. Weet niet goed wat ik met dit topic wil, gezien geduld het enige antwoord is denk ik. Iemand herkenning?
     
  2. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Ik hoop dat je gelijk hebt en zwanger bent. Ik duim voor een positieve test zaterdag. Spannend
     
  3. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Heb je bij je dochter ook ovulatie testen gebruikt? Als je later positief test is over het algemeen je ei gewoon later gesprongen dan je dacht.

    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
     
  4. Caithxxx

    Caithxxx Fanatiek lid

    27 mrt 2019
    2.215
    2.155
    113
    Vrouw
    Helaas is m'n menstruatie toch doorgebroken..:( op naar de volgende ronde
     

Deel Deze Pagina