Bruinverlies na ovulatie, wat kan dat zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jikke27, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo, heb heel het internet al afgezocht, maar weinig gevonden. Ik heb elke maand na mijn eisprong (ik weet dat ik mijn eisprong dan heb aan de hand van testen en ik voel het) last van bruine afscheiding. De eerste dagen is het donkerbruin, slijmerig en kleine sliertjes ( :oops: sorrie, beetje onsmakelijk) en dan nog een paar dagen licht bruine afscheiding. ik moet dan ook echt een inlegkruisje gebruiken. Het is ook niet zo veel dat ik dat inlegkruisjes steeds moet verwisselen.... Nu lees ik van heel veel mensen dat ze het vlak voor de menstruatie hebben of als innestelingsbloeding zien, maar dat is steeds ver na de ovulatie. ook heb ik al gedacht of het een ovulatiebloeding kan zijn, maar hoe moet dit er uit zien? Graag reacties van meiden die dit ook hebben of een idee hebben van wat dit zou kunnen zijn. Voel me er nl. een klein beetje onzeker over. Ben al een half jaar gestopt met de pil en mijn cyclus is vrij regelmatig. Alvast bedankt voor evt. reacties

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hey Jikke,

Ik denk idd dat het te maken heeft met je eisprong, ik zelf heb bij de eisprong wat helder rood bloed. Als ik jou verhaal zo lees heeft het echt daar mee te maken, en zou ik me niet te veel zorgen maken Als je nu echt niet weet wat het is en het maakt je erg onzeker ga dan even langs je huisarts, die kan je waarschijnlijk gerust stellen.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb ook een paar keer bruinverlies gehad na de eisprong. Mijn cyclus was ook vrij regelmatig na de pil. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

4. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Dank je wel voor jullie reactie, heeft me toch wel een beetje gerustgesteld!

5. Niet meer actief

jikke 27 misschien is et handig om eventjes een cyclusbanner aan te maken?

Deel Deze Pagina