Zouden jullie even mee kunnen kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lauri1986, 13 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauri1986

    Lauri1986 Lid

    23 dec 2020
    13
    2
    3
    Vrouw

    Hallo dames,
    Ik zou graag willen weten of ik mijn eisprong al heb gehad en zo ja wanneer dan? Er zit zoveel verschil in!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    6.994
    7.028
    113
    Wow dat is wel erg onduidelijk inderdaad. Dit is precies de reden waarom je deze testen eigenlijk niet zou moeten gebruiken. Lijkt mij te onzeker. Ik zou investeren in de Clearblue digital ovulatietest. Die kan niet missen, geeft maar één dag een smiley. Maar als je niet precies weet wanneer je je eisprong kan verwachten is dat misschien wel heel duur. Lastig hoor! Op basis van deze testen zou ik niet zeggen dat je een LH piek hebt ontdekt.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Er is er nog geeneen positief, dus je hebt je lh piek nog niet gehad.
     
  4. Lauri1986

    Lauri1986 Lid

    23 dec 2020
    13
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel voor de snelle reacties, dan gaan we lekker door met testen! Ik ga even kijken voor andere testen dan.
     
  5. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Dat schommelen kan prima hoor. De ene keer heb je nou eenmaal meer LH in je urine dan de andere keer en ook de concentratie van je urine speelt een grote rol.
    Ook kun je uit het niets in een keer knallen.

    Wanneer ben je in je cyclus gaan testen en weet je wanneer je ongeveer je ei zou kunnen verwachten?

    Probeer wel elke dag ongeveer dezelfde tijd aan te houden met testen. Het beste tussen 12:00-18:00 uur en niet met eerste urine met deze testen.
     
  6. Lauri1986

    Lauri1986 Lid

    23 dec 2020
    13
    2
    3
    Vrouw


    Dank je wel voor je reactie, volgens de afgelopen 3 maanden zou mij eisprong gisteren zijn geweest(app) ik voel meestal steekjes rond mijn baarmoeder ook dit was gisteren. Ik ga niet uit van een app en dat is de reden waarom ik deze ronde dacht laat ik eens ovulatietesten gaan doen misschien kom ik er dan achter. Ik heb inderdaad niet getest met ochtend urine op de verpakking staat ook dat het niks uit maakt wanneer je deze doet! Wel heb ik ongeveer de zelfde tijd elke keer getest zo rond 12 uur.ik ben begonnen een week na mijn vorige menstruatie.
     
  7. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Is dit de eerste keer dat je deze testen gebruikt? wellicht zijn ze voor jou niet gevoelig genoeg. Ik zou nog wel door testen, want wellicht komt je piek nog. Als je je piek niet vindt, zou je misschien aan de slag kunnen met gevoeligere testen.
     

Deel Deze Pagina