Hoi allemaal eens ff kijken hoe jullie er over denken wil graag iets opzetten voor kinderfeestjes. dat wil zoveel zeggen als een bedrijfje die feestjesplant... locatie,versieringen,traktatie, enz enz zouden jullie die inhuren.. en zo ja wat zijn jullie bereid uit te geven incl. voor een kinderfeestje.. alvast bedankt voor het meedenken....
ik zou het persoonlijk niet doen vind het zo amerikaans haha en vind dat een beetje over de top. Wij volwassenen willen alles zo perfect maar vergeten dat een kind al snel blij is met iets kleins. Denk maar aan je eigen feestjes
ik denk niet dat ik zoiets zal doen. vooral omdat je vooral met een kinderfeestje is het eigenlijk snel klaar.
Voor een (grote) bruiloft vind ik het al heel wat maar wel iets voor te zeggen. Zou het niet doen voor een kinderfeestje want dat kan ik ook makkelijk zelf
nee, voor een kinderfeestje zou ik zeker geen planner inhuren. veels te duur, en het zelf organiseren vind ik zelf veels te leuk! en dat geld kun je dat idd beter aan je kind uitgeven.
hoi, hier ook nee geantwoord, bedenk zelf wel het eea tegen die tijd, en anders ga ik naar de bieb daar hebben ze een boek met wat te doen op kinderfeestjes per leeftijd.
@ mica ja idd... ik zit zelf in de kinderopvang. en mijn idee is als een soort bemiddeling bedoeld. wat zoveel wil zeggen als: ouders geven aan wat voor ze willen kwa locatie, thema bv speurtocht verkleden. en dat je dus zulk soort allemaal worden geregeld... speurtocht uitzetten spelletjes draaiboek. kortom het plannen van een feestje. natuurlijk zijn er mama's en papa's die lekker crea zijn en het zelf kunnen.. maar er zijn er ook een hele hoop die geen zin hebben in dat "gezoek" heb ik het mischien nu beter uitgelegd offe is het echt een stom idee hahahahah ben wel blij met jullie mening...
Ik heb nee gestemd. Ik vind dat soort dingen veel te leuk om zelf te doen. Plus dat ik geen geld aan zoiets uit zou willen geven.
Het is zeker geen stom idee en denk dat er ook wel een markt voor is. Zelf zou ik het ook niet doen, want mij lijkt dat dus ook geweldig leuk om zelf te regelen!
ja dag, ik kan dat toch zelf ook wel. Balonnen opblazen en koekjes bakken hoef ik gene planner voor te hebben hoor. Kost me veel te veel geld. Zonde. Tis toch juist leuk om zelf te doen...