De taart is denk ik wel gelukt. Nu morgen de rest haha. Ik weet al wel wat ik aan de zijkant van de taart wil maar nog niet hoe ik hem bovenop wil. Vaak komen de ideeën vanzelf als ik begin. In elk geval iets met een ooievaar en kerst haha
Yaar, super leuke dingen zeg!! Heerlijk dat je t bijna mag vertellen Zo, net weer even uurtje geslapen...wat is dat toch lekker...alleen t wakker worden is zo rot haha.
Hmm zo maar eens lekker mijn boerenkool klaarzetten. Ik heb daar al de hele week z'n zin in. Normaal kook ik nooit als ik alleen ben maar nu wil ik het gewoon. lekker met uitjes jus erbij..mmm
Jaa lente, wel n foto maken he!! Meiden ben zo benieuwd vanavond. Hoop dat hij zich goed laat zien en de grootouders het leuk vinden! En blijft toch altijd weer spannend n echo, zelfs na n goede 20 weken echo...
laat jij ook je foto's zien Noos, ben namelijk ook benieuwd naar jouw ukkie! Mijn taart komt zeker op de foto. Moet toch een aandenken hebben voor in het plakboek
mn ouders van nu is er weer. Dat wordt lekker bladeren vanavond. De eerste dat ik echt, echt zwanger ben
Ok girls.... ik ga afsluiten hier... Heb een foto gemaakt van de giraffe zal morgen even posten! Morgenavond en overmorgen kan ik niet hier komen, maar zal Yaar wel even smssen als ik een hartje heb zien kloppen. Heb het tel nr van dreamer nog niet Yaar, leuk die cadeautjes zeg, haha! Jij met je marsmallow gaat die kaart nog wel dicht? Lente, ben heeeeel benieuwd naar je taart!
O leuk, komtie van mij ook snel denk... Ja ik zal foto's uploadeb...heb ik van 20 weken helemaal niet gedaan...
Haha marshmallows zijn flexibel he De kaart gaat nog wel dicht, met moeite Whaha fotoo Is goed meis, dan post ik het wel ff hier Tot vanavond?
Ehm nee, ben sinterkerst vieren met vriendinnen... Die foto komt dus morgen Heb geen foto van de Soa-man whahaha! Doei!
Zwangeren to be Dreamer08 - 23 jaar - NOD onbekend - Zussie Chantej - 23 jaar - NOD onbekend - Rosemarie Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 Meisje - Lentekind Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 Meisje - MissCK Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 Jongen Babsies Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 Jongen - Yara Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - denkt jongen - Noosa Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Chantej Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - Zebra Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Dreamer08 Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - denkt jongen - Trotsemams MissCK 23 jaar - 4 September 2012 - ?? - Dreamer
Ik zie er nu bij jullie achter staan wat je denkt dat het geslacht van je kindje is. Ik vind dat zo lastig haha. Ik denk ook nu een jongen maar soms kan dat ook zomaar weer anders zijn. Meestal denk ik een jongen. Bij mijn vriendin zagen ze met haar 12 weken echo al wat 'rechtop' staan. de vk dacht het toen al aardig te kunnen zien en zelfs de vk is nu benieuwd naar haar 20 weken echo haha.
Heb alles weer ff geprobeerd bij te lezen... Dreamer balen dat je meisje zo eigenwijs was, wel leuk dat jullie nu nog een keer mogen! Noos wat rot dat jullie zo slecht geslapen hebben... Ik dacht dat al die muggen er al vandoor waren! Veel plezier met jullie echo vanavond, erg leuk! Ohh Mams uitslapen tot 7 uur.... wat een drama.... Zussie wat lachen die giraffe, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Je maakt nogal eens wat mee op je werk, blijkbaar zat die man er erg mee.... Lente heeft vakantie, heerlijk! Geniet ervan.... Boerenkool met uitjes.... nog nooit van gehoord. Hoe gaat het met je taart? Bekleed je hem met fondant? MissCK, GEFELICITEERD! En wat een leuk idee, lief ook dat papa een traantje moest laten... Ben ik nu nog iemand vergeten...? Het is soms zoveel dat ik het niet allemaal kan onthouden! Kben nu een cheeseburger van Mora naar binnen werken... heerlijk! Heb ook het idee dat ik bij de Mac zit. Mannetje komt vanavond niet thuis eten.... dus kdacht, kdoe lekker makkelijk