ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Dus het is een echte zoetekauw:p
    Tis maar goed dat ie nog geen tandjes heeft

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dreamer, was hier ook zo.
    Toen wij 'problemen' hadden ook heel veel met haar gesproken. Had het echt niet leuk gevonden als zij eerder waren, gewoon omdat wij iets ouder zijn en langer getrouwd ;) heel flauw misschien maar zo voel ik dat gewoon, heb het ook met haar daarover gehad hoor!
    Maar nu ben ik gewoon al over de helft, en is zij nog niet zwanger en 2 miskramen verder.... En dat gun ik haar absoluut niet hoor, maar dat we dus niet bijna gelijk opgaan vind ik helemaal niet erg! Laat mij maar lekker eerst... Vind het zo gemeen van mezelf soms, maar ja...

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja ik hou me koest,beloofd..alleen raak ik al buiten adem van ff plassen :p

Lente,leuk zo`n weekend voor de boeg :D Ik twijfel ook niet over het geslacht,maar toch..en de meidennaam stond hier al vast voor de 20 weken echo.

Zussie,dan zet je toch een badmuts op of zoiets? Ik vind een warm bad zoooo relaxed,baal er echt van dat ik er even niet in kan.
    Een buikmassage door mannetje werkt hier ook ontspannend :D

En de rest? haha stelletje addicts :p

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Is niet gemeen van je, je gunt het haar echt wel.... Al snap ik je gevoel ook wel weer een beetje. ;)
    3 weken verschil is toch heel weinig? Stel nou dat zij eerder gaat bevallen en ik later dan heeft zij er nog eerder 2 voordat wij er 1 hebben.
    Maa goed, nu genoeg gezeurd.... ik moet r gewoon ff aanwennen en het is vast wel bijzonder om samen zwanger te zijn.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nou grietje heeft dr fles leeg op 10 cc na... Is daarna weer als een blok in slaap gevallen... Ga dan meteen weer denken of t wel goed is hihi :p Maar afgelopen dagen ebst veel last van dr krampjes gehad en dat lijkt nu rustiger.. Denk dat ze daardoor ook een stuk lekkerder slaapt hihi :)

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat heeft ze goed gedaan ;) Mss dat d`r darmpjes nu goed op gang zijn gekomen (dat klinkt niet geheel vriendelijk of wel)..
    Maar goed gedaan iig :)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi nja klinkt iig wel logisch mams ;)
    Mja vraag me dan nu gelijk af of t wel normaal is dat ze zo veel achter elkaar slaapt hahah... Terwijl t volgens mij heel normaal is voor zo'n ukkie :p

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Is heel normaal ja :p Over een tijdje kijk je hier met heimwee op terug (whaaa,ik klink erg 30+ :D) ...

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah, vind tj uist wel fijn dat er ook hier in t groepje iemand is met wat meer ervaring :D

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gelukkig :D

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    En zeker als die iemand ook nog ns een nuchtere kijk heeft hihi :D

Oooh nog een uurtje tot de laatste voeding... Hoop dan echt ff ee paar uur door te kunnen halen :D

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dan heb je aan mij een goede,ben niet het type stress konijn haha

Wisselen jullie de voedingen ook af?Jij even doorpitten,husband de volgende voeding?

13. MissCK

MissCK Niet meer actief

Goedenavond. :D Nou, alles is goed gegaan vandaag bij de echo. Heb daar een uur gelegen (bedankt gyn in opleiding, haha) Er was iemand in opleiding die een half uurtje mocht onderzoeken haha. Na dat half uur kwam de 'echte' gyn en die heeft ons verteld dat alles goed was :D Alles wat hij aan het meten was bleek 20 weken en 1 dag te zijn, maar hij heeft het er verder niet over gehad dus ik hou gewoon 19 weken en 2 dagen aan :) Er zat een klein plekje in het hartje. Iets met de hartspier, vroeger zouden ze me hebben doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, maar hij zei dat ze dat tegenwoordig niet meer doen omdat er nooit wat uit komt, hij ziet dat wel 7 keer per week en ik was vandaag al de 2e die dat had. Dus hij heeft nog wel extra onderzoek naar het hartje gedaan maar dat bleek allemaal helemaal goed :) & het is nog steeds een jongetje :D En gigantisch bewegelijk! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/47346-albums9416-picture55980.jpg

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zoo ben ik weer:D Koffer is nu voor de helft ingepakt. Heb al flink wat afgevinkt op mn lijst;) Ik pak alleen altijd veels te veel in en ben bang dat mn koffer nu al meer weegt dan 20 kilo:p Achja, eerst maar eens alles erin en dan kijken hoeveel ik erboven zit en mannetje eronder, kan ik nog wat zooi bij hem wegmoffelen;) En boeken enzo doe ik gewoon in mn handbagage, daar mag namelijk ook 5 kilo in:p

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeej Miss, helemaal super!:D:D En wat een prachtig manneke!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miss,super dat het allemaal goed was.En zo lekker uitgebreid.Altijd leuk natuurlijk :) Ben je nu helemaal overtuigd van een jongen? hihi
    Ahh lag ie lekker te pitten op de foto,mooi!

Yaar,haha goed aan het pakken jij.Mannetje kan vast met minder doen :p

Ik rochel weer..heb echt een avondrochel,irritant.Morgenavond moet hij wel minder rochelig zijn dacht ik zo..

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, haha mannetje pakt inderdaad maar zijn halve koffer vol, dus ik moffel daar nog wel wat in:p

*spreekt de rochel van Mams streng toe* En nu laat je Mams maar eens met rust!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Vind ik ook...heb genoeg last van dat vervelend ding gehad.Opzouten ajb :p

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss wat n mooi nieuws en mooie foto!! Gelukkig helemaal gezond!!

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Meiden,ik ga afsluiten..even op zoek naar wat zuurstof ofzo :p

Fijne avond /nacht nog allemaal :D:D:D

Deel Deze Pagina