goeiemorgen! @ werk: ja vond het ook een beetje apart. het is nog een nasleep van het weekend. ik kan er ook niks aan doen dat ik 2 keer achterelkaar ziek ben. vind het zelf ook echt niet leuk hoor. maar andere collega zei al, niet te druk om maken, je meld je gewoon ziek. nou en het heeft geholpen, ik heb toen ik thuis kwam even geslapen en voelde me daarna weer stukke beter. gister op inet gelezen dat warme melk kan helpen tegen oprispingen, en het heeft geholpen dus heb heerlijk geslapen en zo weer werken. @ yaar: staat jullie naam op jou lijsjte of de mijne? @ dreamer: fijn dat je meisje dr flessen beter drinkt! en dat slapen is idd heel normaal. ze slapen in het begin 20 uur per dag toch? @ missck: jeej alles is goed! en zie je wel toch gewoon een jongen dat was bij de pretecho ook toch? ik ga dr vandoor, even hondje eten geven en dan werken.
Morgen meiden! Miss, wat fijn! En wat een lieve foto! Roos ook een beetje opgeknapt, fijn meissie. Nu wel rustig aan blijven doen en niet weer ziek worden he!
thanks meiden had ik nog moeten vragen over ik nog een week vooruit gezet moet worden dan eigenlijk?? omdat eigenlijk alles op of rond 20 weken zat.. of maakt dat niet zoveel uit>
Goedemorgen Yaar,het zonnetje schijnt nu al...en het is pas woensdag Rosemarie,rustig aan hoor! Miss,denk niet dat je vooruitgezet moet worden.De termijnecho doen ze meestal voor 14 weken en die termijn houden ze dan aan. Even een koppie thee drinken en smurf toespreken dat hij wat rustiger moet doen
Miss, de termijn veranderen ze niet meer. Tot de termijnecho groeien alle kindjes ongeveer gelijk, daarna kun je de zwangerschapsduur volgens mij niet meer vaststellen aan de hand van de groei, elk kindje gaat dan zijn eigen groeilijn volgen. Bij mij verschilde het ook iets... Maar je moet trouwens ook niet kijken naar de termijnen die je op het scherm ziet staan hoor, dat zijn vaak niet de nederlandse normen. Had ik het zondag nog met schoonzus over... er gaat een bepaald programma overheen dat de termijn aanpast aan de nederlandse groeilijnen. Nederlanders zijn groot he Zo... ik ga eens proberen van de bank te komen en een douche te nemen. Wil zoooo graag even naar de markt, zeker nu het zonnetje schijnt. Maar weet niet of het er in zit vandaag Beeb is wel heerlijk actief zeg, hij is echt sterk geworden, wat een schoppen! Gisteravond zag mijn collega mijn buik bewegen aan de buitenkant, haha! Vroeg ze of ze mocht voelen, toen deed hij natuurlijk niks meer, haha!
Morning! Roos, onze naam staat op mijn lijstje Miss, nee hoor, je hoeft niet vooruit. Ze houden gewoon de termijn aan die vastgesteld is op de termijnecho Mams, jaa het is echt heerlijk buiten! Goede voorbode voor vrijdag Zussie, haha jouw buik ook al zo lekker beweeglijk Hier ook echt niet te geloven! Pff, even maar een kort berichtje, heb het nog druk op mn werk. Ga vandaag wel eerder weg! Het is mooi weer en ik wil nog wat doen thuis
Kom ook nog ff binnenvallen.. Vandaag weer gewogen.. Was nu weer iets afgevallen maar dat was ook niet vreemd na het mega aankomen van gisteren... Nu nog 20 gram tot ze écht op t geboortegewicht terug is... Volgens de kaamhulp iig niks om me zorgen om te maken aangezien ze nu in de ochtend is gewogen, gister in de middag.. Ze heeft nu voor het wegen dr darmen geleegd, en gister erna pas Hoop alelen wel dat madame haar flesjes iets beter gaat leegdrinken.. Van de 90 drinkt ze er nu vaak maar 70 ongeveer.. Beetje jammer Dinsdag moeten we sowieso naar het consultatiebureau voor de gehoortest.. Daar dan maar gelijk weer wegen
Niet mijn smaak Miss, dus vind het moeilijk er een goede mening over te geven Niks geks aan die naam lijkt me
Ben ook weer thuis. Miss, wat fijn dat je echo helemaal goed was gister! De jongens staan hier toch wel in meerderheid hier! Het wachten is nog op Zussie en 08 wat die in hun buik hebben. Ben benieuwd. Ik ben nog steeds mijn buikfoto vergeten trouwens (zussie) ik zal er proberen vandaag eens aan te denken. En ik mijn zus in de tijd op haar donder geven dat ze daar beter aan moest denken haha Goed, die had dna ook maar 2 a 3 foto´s. Ohhhh Yaartje, nog maar 2 dagen!
Hmm vind em wel apart Miss.. Hou wel van de niet standaard namen Maar ook niet al te apart hihi Zooo vriend heeft vanmiddag cursus en er komen zo twee vriendinnen langs.. Eentje met dr kleintje van 8 maanden.. Ben benieuwd hihi
Hmm wat zal ik eens gaan doen... Eerst mijn wasje maar in de droger stoppen, kijken of die het doet... Daaaaaaaan..... iets anders huishoudelijks.... of aan mijn rokje beginnen....
volgens mij mocht je niks huishoudelijks doen vandaag....dacht, zal even je geheugen opfrissen. De vk nog gesproken?
Haha, bedankt Lente Maar mijn bed verschonen ging ik wel doen En een doekje door de plee is ook geen overbodige luxe... Moet me echt inhouden de hal niet te dweilen, maar dat mag echt niet... foei! VK niet gesproken... ik wacht wel tot maandag
Miss, zo zou mijn zoon heten als het aan mij had gelegenmn mannetje vond m helaas niet mooi.. De rest reageer ik straks thuis op
Ja Yaar, opschieten en naar huis! Heb je even nodig voor mijn rokje.... wat jij denkt dat handig is...
Zussie, volgens mij had je ook al een paar wassen in de machine gedaan al s ik het net goed begreep. Pak een boek en ga lezen en anders heb ik nog wel wat zitten tikwerk voor je De gang dweilen laat je in elk geval idd. Yaar, jammer dat je soms niet de naam kunt kiezen die je zelf graag wilt en dat je er toch echt samen uit moet komen. Jullie zijn er nu uit toch?
@ Yara. Ja mijn mannetje moet er ook nog aan wennen hoor. Denk niet dat het gaat worden, hij twijfelt mij nog te veel haha. We hebben een hele lijst wel, maar ik neig steeds naar Mason.