Haha jaaaaaa zo bizar.... morgen trouwen! Hier is het trouwens heel mistig, de wolken hangen echt op de grond. Maar ziet er verder wel uit of het een mooie dag gaat worden...
Morning girls!! Hier nog geen zonnetje, maar hoop toch wel dat die straks nog ff gaat komen Ben om 9 uur eindelijk mn bed uitgerold.. Lag er gisteravond om half 10 al in Wel tussendoor steeds wakker geweest voor n flesje maar al met al redelijk wat geslapen Nu ligt vriend nog te pitten... Die is gisteravond tot half 1 blijven zitten dus nu is t zijn beurt Ben benieuwd hoelaat ze nu weer wakker gaat worden... Ze zou om 10 uur weer n flesje mogen maar als ze slaapt laat k dr lekker liggen.. Gaat anders toch niet veel in..
Haha ja nogal, zit al de hele dag via FB Bah, hier regent het. Het heeft net zelfs gehageld en geonweerd!
Ik vergeet zp ook een beetje Onweer? Blehh,hier wel een flinke hagelbui.Het kan maar vast uit de lucht gevallen zijn toch
Ik vergeet ZP ook een beetje... vind FB veel interessanter... Hier ook onweer en hagel. Ben tussen de buien door naar de bouwmarkt geweest. 1e bouwmarkt, stond maar 1 vrouw in de hele winkel, achter de kassa waar een rij van zeker 10 man stond... Dus heb eventjes gewacht bij de verfmengbalie, en gekeken of ik nog iemand kon vinden, maar nee. Dus toen maar weer weg gegaan... Ik had overigens ook een flexa kleurtje en ze hadden daar alleen histor? Dus toen naar huis, en met mijn zusje met de auto naar een andere bouwmarkt gegaan, had daar wel een 20% kortingsbonnetje van nog dus scheelt weer. Moest wel zeker een kwartier wachten voor daar iemand verscheen bij dat verfmengding, maar goed. Ik heb mn verfje! Nu even eten aan het koken, witlof met ham en kaas , want als ik nu aan mijn muur begin dan heb ik straks geen zin meer om te koken. Dan hopen dat ik na het eten nog energie heb voor die muur, maar heb iig alles in huis om te beginnen. In het ergste geval doe ik het zaterdag!
Tis hier idd stil... fb is veel intressanter hihi Oehhh zussie, e dan lekker in de oven? Jammie Hier vanmiddag ff op pad geweest... En nu balen dat k mn schoonmoeder maar niet te pakken krijg...
Jaaaah het zit in de oven, eens even kijken hoe het er mee staat Jammie... en inmiddels gelukt met smoeder he?
Zussie, hmm witlof uit de oven, jammie Gaat dat schilderen nog lukken dan? Moet je namelijk eigenlijk wel bij daglicht doen Ofja, dat is het beste Stom dat er in die ene bouwmarkt maar 1 iemand stond.. En het is maar goed dat je gegaan bent, want ze kunnen volgens mij geen Flexa kleuren in Histor mengen. Ofja, kan misschien wel, maar dan heb je kans op kleurverschil (jaa, heb bij de Praxis gewerkt)
Haha, heb nu gamma verf in een flexa kleur Volgens die meneer kon dat wel met deze kleur, omdat het een lichte/zachte kleur is... Met diepere kleuren kon het niet omdat de gamma machine minder kleurflessen heeft ofzo... Manlief is nu de randjes voor me afplakken, en dan ga ik het erop wagen! Durf het wel aan, begint wel al beetje donker te worden maar ik heb wel een goede lamp daar ook en de tweede laag doe ik wel bij daglicht En witlof is niet mijn lievelings, ik hou niet zo van bittere groenten. Maar de kaas vind ik wel lekker, haha! En het was verder wel goed gelukt...
Jaaa is idd gelukt Zussie Pff mn meisje is echt een geluidsmaker... Telkens met uitrekken in dr slaap enorme geluiden
Zo, wat een rust hier haha. Mn mannetje heeft het nu echt gevoeld in mn buik. 2x zonder dat ik aangaf dat hij iets moest voelen. Gaaf! Ga nu mijn tas pakken voor het weekend en dan naar bed. Kan mn rust nog wel gebruiken haha. Meiden, ik blijf via mn tele wel meelezen en morgen vanaf school nog ff gluren.
Lente,heel veel plezier dit weekend!!! Zussie,ohh ik had niet meegekregen dat je zelf aan het verven was geslagen..knap werk Dreamer,ahh gezellig zo`n pruttelkontje hihi Hier ist saai..
Kdacht nog ff snel het forum bijlezen voordat ik ga maffen, nou dat was mooi snel klaar! Truste meiden!
Zoo, ik ben ook bijna klaar om naar bed te gaan Ga nog even vlug in de douche en dan ben ik er helemaal klaar voor! Lieve meiden, ik ga jullie missen! Tot volgende week en hou het netjes ondertussen he
Even inbreken..Yara een ontzettend mooie dag gewenst voor morgen!!!! En daarna lekker genieten op vakantie. Veel plezier!!
Mogguh.. Yaar, fijne dag vandaag en geniet Hier ga ik zo de huisarts bellen voor Aimée.. Misschien overbezorgd maar mn moppie heeft de he-le nacht liggen kreunen en woelen op een manier die wij niet kennen.. Ook nu kreunt ze nog steeds en is ze enorm onrustig... Better safe than... Wil zo niet enorm onzeker het weekend in gaan...
je zal vandaag maar gaan trouwen gisteravond lekker gezwommen, het is een gezellig cluppie en lekker kletsen over vooral zwanger zijn en ook andere dingen @ dreamer: ik begrijp dat je dan bezorgd bent hor! gewoon even laten checken! weet je al wat? fijn weekend lente! en andere natuurlijk ook maar die spreek ik nog ik ga vandaag lekker rustig aan doen, zo wel even boven stofzuigen. en vanavond is er een teamavond op mn werk. met het hele team gezellig eten, iedereen neemt iets mee. alleen was er weer gemeut natuurlijk.. vrouwen! "ja ik weet niet of ik nog ga hoor" bla bla haha. dus niet iedereen van het kdv komt maar het word vast gezellig morgen avond bij mn zussie eten en zondag lunchen met vriendinnen. en jullie? mams hoe is het met jou?