Hey meiden.. Nou zit helaas aan de medicijnen...dus geen thuisbevalling voor mij Even 3x slikken en weer doorgaan het is nu eenmaal niet anders! Gelukkig was verder alles goed, ook nog even n echo gekregen. De 2e keer dat ze mn bloeddruk meette was die weer gezakt maar toch medicijnen omdat hij te vaak hoog is geweest. Pff wel een omschakeling...moet daar dan ook nog een extra nacht blijven..heb jij ook toch Dreamer? Ik lees vanavond bij hoor meiden...ff bijkomen.
Heb k idd ook noosa.. Ze gaan dan kijke hoe t is zonder meds en anders krijg je nieuwe voor.thuis.. Wat heb je gekrege? Methyldopa 250mg zekr? Kan me voorstelle dat je ff moet schakelen... Knuffel meis!
Int begin wel last van duizelingen gehad dus kijk er ff mee uit... Is veel voorkomende bijwerking int begin Nu nergens last meer van
Ohh Noos meis wat een tegenvaller! Knuffel! Mag je eigen vlos dan mee of moet je gelijk bij de gyn? Super jammer joh! Maar het komt goed meissie, alles voor het mannetje toch! Dreamer ik bedoel niet met spaghetti, die draag ik eigenlijk niet. Met brede bandjes of met korte mouwtjes... Maar bij jou rekt het dus ver genoeg? Dat biedt perspectieven... C&a maat s is nu te kort yaar, die lange grijze past nog wel! Maar die is weer te lang voor op een rokje bijvoorbeeld.... Maar dan koop ik gewone rekbare een maatje groter!
Whahaha van je moeder moet je het hebben Ik vind jouw facebookfoto echt verschrikkelijk zegt ze zo'n mager spits gezicht.... En bedankt... Binnenkort maar een andere kiezen dan... Vandaag eten wij dus pizza, haha. Voor het eerst in de 3 maanden dat ik hier verblijf...
Zo toch maar even bij gelezen hihi.. Zeeb, fijn wat vna je te horen meis!! En super dat de kleine meid het zo goed doet En dat bijlezen komt wel! Dreamer08, yess het hartje Heerlijk voor je! Zo ik heb me er al over heen gezet geloof ik, tis niet anders en ga nu maar van het positieve uit. Hoef niet met een hoogwerker mn huis uit getilt te worden als het zover is Kraamsuites zijn in het ziekenhuis erg mooi schijnt, partner mag ook blijven slapen dus komt allemaal goed. (als ik dit nu nog ene paar keer tegen mezelf zeg dan geloof ik het helemaal)
Ja klopt Dreamer! NOg een vraagje voor jou....weet jij of ze je over de 40 weken heen laten gaan met dit? O en Zussie, mn Vk gaat nu helemaal niet meer mee..val volledig onder behandeling van het ziekenhuis. Das ook wel gek hoor...ben je er bijna je hele zwangerschap en dan op het einde nog ff switchen...
Noosa: wat een tegenvaller dat je nu aan de medicijnen zit! Yara: ooh als ik tips nodig heb, maak ik zeker gebruik van je aanbod! altijd handig Hoe het nu met mijn cyclus is: hij is nu nog onregelmatig maar veel regelmatiger dan voorheen (snap je het nog ) Ik ben ook nog niet aan de pil omdat ik eerst wil zien wat mijn cyclus doet Mijn verhaal lijkt inderdaad een beetje op Zebra! maar ik vond dat van haar nog wel heftiger m.b.t. zooveeeel ctg's (elke dag) en zij voelde echt dagen niks, ik voelde het max 10 x per dag, net aan het einde van de avond. Dat is de 'richtlijn' zeg maar. Zussie: dat klinkt niet erg collegiaal die collega's van jouw! Lekker aso als ze gewoon blijven zitten en jij iedereen moet behandelen... Trotsemams: maar 33 is toch ook zeker nog een jonkie! en jij was ook een jonkie bij de eerste
Eindelijk weekend hier! Gisteren nog naar de spooktocht van groep 8 geweest, super laat thuis en vandaag een über drukke klas. Nu lekker luisteren naar het gehuil van mijn meisje die heeeeel moe is maar niet wil slapen
Noos dat klopt! Vriendin van mij is daar bevallen en was heel erg tevreden. Veel privacy en ze lag te bevallen met uitzicht over de lichtjes van de stad maar zij had wel eigen vlos mee. Inderdaad vreemd dat je op het laatst nog moet switchen. Maarja zo gaan die dingen. Mamootje hoop dat je meisje snel in slaap valt en jij ook een beetje bij kunt komen! Ik ga mijn spullen pakken! Zo zwemmen trek thuis mijn bikini vas aan, even kijken of alles er nog netjes bij staat, haha.
Noos, ohh meissie wat een tegenvaller Dikke knuffel! Snap dat je even moet schakelen,, Het is niet voor niks natuurlijk, maar zo op het laatste moment nog om moeten is niet fijn.. Wel super dat je partner ook mag blijven slapen! Komt wel goed meissie Zussie, balen dat je hempies te kort worden! Ik bedoelde inderdaad die lange shirts, maar die zijn inderdaad misschien weer wat te lang.. Dan weet ik het ook ff niet Nou zeg, leuke opmerking van je moeder Fijn Smakelijk! Mamootje, fijn dat je cyclus al wel wat regelmatiger is dan voor de zwangerschap! Ik vroeg dat omdat het ooit toch wel schijnt dat mensen na de zwangerschap ineens geen last meer hebben van PCO.. Ga maar lekker genieten van je weekend! Zoo hier ook weekend Eten staat al op en ik zit nu ff lekker op de bank Vanavond komt de BABS, ben benieuwd! Pfoei, drukke beeb in mn buik
Noosa, artsen roepen dat nu bij mij omdat ook mét de medicatie mn bloeddruk aan t stijgen is En das vaak voor t kleintje niet bevordelijk
Zwemse Zussie!! Raar dat t stijgt ondanks de medicijnen Dreamer! Maar weet je ook hoe dat in t algemeen zit met hoge bloeddruk en overtijd lopen?
Euhmm verder eigenlijk geen idee.. Ze bekijken het volgens mij gewoon per persoon.. Als je bloeddruk met medicatie gewoon stabiel blijft is er volgens mij geen reden tot inleiden... Tsja k heb die meds al vanaf week 12 ofzo Noosa.. Eens zal de werking toch verminderen.. Bovendien is t einde van je zwangerschap je bloeddruk sowieso al wat hoger..
Ja klinkt wel logisch ook Dreamer! Ik ga het maandag eens vragen.... Zo vanavond lekker niks! Ben ik wel aan toe na zo'n dag. En morgen lekker van de zon genieten
Zussie: zwem ze! Hopelijk past je bikini nog goed Met wie ga je zwemmen? (ben je aan het zwemmen) Yara: oe leuk de BABS! Trouwen jullie btw ook voor de kerk? of alleen gemeentehuis? of geen van beide en op een trouwlocatie? haha lekker wazige vragen Is het gezellig met je zusje in huis?
Hey meiden.. Heb heel wat bij te lezen,gezellig Heb zelf een heerlijke dag gehad,eigenlijk niets gedaan dan kletsen en theeleuten (en zus ondertussen poetsen haha).Heb ook mee kleding uitgezocht van m`n zus en ben nu een rokje rijker,doet het goed als buikband.Zit wel behoorlijk strak,maar het geeft meteen stevigheid Yaar,ik slaap op m`n zij met hans worst naast me.1 been trek ik op en dat laat ik leunen op het kussen.Als ik dat niet doet dan gaat het knellen bij m`n buik.Onderste stuk tussen m`n benen knieen,anders is dat ook erg pijnlijk.En als ik zo `s avonds aan het chillen ben zit/lig ik op mijn rug en heb m`n dubbel gevouwen onder m`n benen. Hey 20 weken,coolie!! Van dat ijsje,daar hou ik je aan...Maar,ik heb wel gezondigd...met m`n verjaardag een flurry gehad Niet gek dat ik daarna een hyper had,maar daar hebben we het maar niet meer over haha Zussie,ahhh jij hebt weer wat meegemaakt vanmorgen.Creapie..zometeen even verder lezen naar de middagversie Birkies heb ik al aan hoor Alleen vroeg in de ochtend wel koud,maar daarna gaat dat prima hihi Dreamer,ohh ben zo benieuwd wanneer het weeen gaat rommelen bij je hihi Voedingskussens zijn bij babydump ook vanaf 30 incl hoes.Bij hema zijn ze wel vaak in de aanbieding Over babydump..volgens track and trace komen ze vandaag nog voor 21.30.Hoop dat ze snel komen,husband moet weg en ik zit al in bed... Noos,shit wat balen..En nu aan de medicijnen...Pff,snap dat je dat nog niet het ergste vind maar wel de tegenvaller dat je niet thuis kan bevallen.Dat is zeker even omschakelen!Knuf voor jou noos!! Was je vandaag al op de verloskamers? Mss daar een keer een kijkje nemen.Ik zag er de eerste keer net als jou erg tegenop,tot ik eenmaal kind aan huis was op de verloskamers. Over de 40 weken zullen ze je echt niet laten gaan noos Hier op het einde trouwens meds via het infuus.Het is super onvoorspelbaar,dat weet ik inmiddels wel.Maar komt allemaal goed Zeeb,leuk dat je er weer even bent!Wanneer mogen jullie naar huis toe? Hier niet alles bij gaan houden hoor,dat komt vast wel weer Dreamer08,yeahh het hartje kunnen horen.Gaaf is dat toch he.Jou dag kan vast niet meer stuk hihi Miss,beterschap! Mamootje,ja bij dochter was ik nog een jonkie haha...23 toen ik zwanger werd van haar.Maar was daarvoor ook al een keer heel kort zwanger,toen was ik ..uhh 21 volgens mij. Lente,bij jou alles goed?Heb je vandaag niet voorbij zien komen. Ik was gister trouwens verkleurd in de zon en had er niet eens zo lang ingezeten Even gtst kijken met een kopje thee erbij...Tot zo