*zucht* nooit gedacht dat ik dit nog zou denken...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo ladies!

    ben fanatiek het forum aan het doorlezen en ineens valt mijn oog op verschillende banners ik ben 32 weken zwager, ik ben ... weken zwanger..
    en ineens denk ik vorig jaar was ik ook zwanger rond deze tijd ik wil ook!1
    nooit gedacht datr ik dat nog zou denken......
     
  2. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ik moet er nog niet aan denken..... jij dus wel ;)

    nou werk aan de winkel zou ik zo zeggen ;) ;)
     
  3. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    tjah je doet het nog altijd met zijn tween he ;)
     
  4. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Zo had ik dat met de datum dat ik erachter kwam dat ik zwanger was vorig jaar! Bedacht me toen ook gelijk dat het zo'n heerlijk weer was toen :D
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Ik vond het verschrikkelijk om zwanger te zijn, laat staan die bevalling...


    Maar ik wil nu wel weer een baby, :p
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Dat had ik dus ook, vlak na de bevalling dacht ik, dit nooit weer..
    Maar na een half jaar dacht ik opeens van: Ik wil een brooertje of zusje voor Eliza.. Heel vaag.. opeens komt het weer in je hoofd..

    Dus maar eens even een stevig gesprek met je partner aangaan, kijken wat die ervan vind.
    Er over praten alleen is al spannend!

    Succes
     
  7. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik had dit heeeeeeeeeeeeeeel erg rond de week van 17 augustus.
    Toen was het namelijk een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. Ook moest ik voor die tijd steeds denken 'vorig jaar rond deze tijd was ik al zwanger en wisten we het nog niet eens' . Toen is het bij mij ook weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gaan kriebelen :)
     
  8. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    die mijpaaldagen van vorig jaar spoken ook nog regelmatig door mijn hoofd (dag van de test, toen op vakantie dat ik net zwanger was - we gaan nu weer binnenkort, eerste echo etc etc).
    Eigenlijk al vrij snel en nog steeds het gemis van de zwangerschap gevoeld. En ik heb met vlagen ook dat ik echt heel erg naar een 2de verlang (hormonen!). Maar tot nu toe wint mijn verstand het nog van mijn gevoel ;)
     
  9. Bij mij is het volgende week van dat! Vorig jaar rond 15 september moet Julieke gemaakt geweest zijn! Van mij mag het nu, 1 jaar later al terug van dat zijn hoor \:D/ maar dan slaan we deze keer de ochtend (zeg maar gerust 'hele dag') misselijkheid over! :rolleyes: 8)
     
  10. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Toevallig had ik het vandaag met iemand van zwangerschapsgym, waar ik nog contact mee heb, over dat we vorig jaar nog zwanger waren rond deze tijd, eerste echo, eerste schopje etc etc. Jemig zeg, dat lijkt ook al weer zo lang geleden. Ik heb de eerste maanden het zwanger zijn enorm gemist, ik kon wel janken. Wilde toen ook direct aan een tweede beginnen, haha :D .

    Ok, ik zal eerlijk zijn tegen jullie: we hebben onveilig gevreeen en ik had eigenlijk al ongesteld moet zijn....... Maar goed, ben pas één keer ongesteld geweest dus het kan ook zijn dat mijn lichaam nog op gang moet komen maar toch.. Gisteren stond ik op en het eerste wat ik dacht was: volgens mij ben ik zwanger........ to be continued.....

    Liefs Eva
     
  11. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Maak het even spannend Eva! :)
    Ik heb vorige week hetzelfde gedacht. Helaas waren alledrie de testen negatief :( In december stop ik weer met de pil en gaan we voor een tweede kindje :)
     
  12. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nou eva!

    wacht op het vervolg ;)
     
  13. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Tja, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden he? Als ik het weekend nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen...

    Hoe oud is Vigo nu?
     
  14. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo is 4 maand en 12 dagen. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden zeg, maar ik zou toch zweren dat ik hetzelfde gevoel had als toen ik zwanger was van Vigo :(
     
  15. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Same here....

    Als ik ongesteld moet worden heb ik normaal gesproken altijd flinke hoofdpijn. Dit had ik vorige week dinsdag en woensdag al dus ik had zoiets van, nou dat kan niet lang meer duren voordat die duivels komen. Gisteren had ik diarree ( :oops: ). Bij Iris duidde dit op de innesteling dus ik had gister gelijk zoiets van: zou het?
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    eva wat spannend!
    ik vond het zwanger zijn helemaal niets! maar begin nu toch alweer kriebels te krijgen. wij gaan in 2009 trouwen (september pas) dan is noa 2 geweest leek mij een mooi moment om dan weer te stoppen met de pil, maar ik begon gister al tegen mijn vriend we kunnen toch ook in 2008 trouwen en dan stoppen :).
     
  17. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh.. ben ik de enige die er nog even niet aan moet denken?

    Wacht liever nog even tot zoon een jaar is ofzo...

    Ach en eerst maar weer eens ongesteld worden...
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier idem dito. Pas sinds n maand ben ik weer 'jaloers' op die mooie dikke buiken, maar daarvòòr? Poeh heeft echt bijna n half jaar geduurt, ik had voor die tijd alleen maar medelijden met degenen die nog moesten bevallen! ;) Maareh.. bij ons duurt t nog wel ff hoor.. Pff.
     
  19. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, had ik al meteen :)
     
  20. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb dat ook wel als ik een zwangere vrouw zie, maar niet zozeer omdat ik nog een baby wil maar meer omdat ik weet hoe mooi en speciaal het is om zwanger te zijn. Dat gevoel zou ik dan wel weer terug willen zeg maar... Maar nog een baby? Nee daar moet ik voorlopig echt niet aan denken!
     

Deel Deze Pagina