Zucht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knorrsan, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorrsan

    knorrsan Actief lid

    15 mrt 2007
    103
    0
    0
    Had de hele week het gevoelige borsten en voor mij waren ze ook echt groter en had af en toe spontaan last van misselijkheid...maar nee hoor heb nu mega buikpijn en de ongesteldheid is er... :evil: voel me nu zo raar...kennen jullie dat gevoel?
     
  2. denk dat iedereen dat gevoel wel herkent hier.....

    sterkte meid! op naar de volgende ronde

    rensie
     
  3. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik vind de dag dat ik ongesteld wordt ook altijd erg zwaar. De tweede dag is dat bij mij alweer minder
     
  4. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Mij is afgelopen maand zwaar gevallen.Ben ff een paar dagen van slag geweest.Was wel 4 dagen overtijd en had een licht positieve test.Wilde ook ff afstand nemen van dit forum maar zoals je ziet is dat inmiddels weer bijgedraaid ;) NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN!
     
  5. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Denk dat we ons allemaal zo voelen als de ongi is gekomen. Maar net als bij Anoul is het de tweede dag wel weer over...
     
  6. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik zit pas in de 2e ronde en afgelopen keer was de ongi er na 26 dagen ipv 28,, dat viel me op zich best mee. Was allang blij dat alles normaal verliep.
    Ben benieuwd of het dit weekend ook weer netjes komt...
     
  7. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik vind het ook erg prettig als ik dan toch ongesteld wordt, dat het op tijd komt en normaal verloopt. Helaas komt mijn menstruatie telkens later dan de langste cyclus. Alles lijkt nog steeds niet helemaal op orde...
     
  8. prima

    prima Bekend lid

    13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Als ik ongesteld wordt heb ik ook wel even zo'n baalgevoel. Dan is alle hoop op een eventuele zwangerschap vervlogen. Toch ben ik dan ook wel weer opgelucht omdat we dan alweer vrijsnel aan de slag kunnen voor de nieuwe ronde. Dubbel gevoel dus. Eigenlijk heb ik meer last van de wachtbank tijd. Tussen je eisprong en je nod in dus!
     
  9. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja die tijd is echt drama!
     

Deel Deze Pagina