Ik ben nu al bijna 37 weken en nog steeds geen naam gevonden die ons allebei echt grijpt. We zijn op zoek naar een stoere, maar klassieke meisjesnaam - we zijn niet weg van 'mode'namen en het moet een beetje passen bij Ezra, naam van de broer. Zelf ben ik weg van de naam Rivka maar die krijg ik er bij m'n man niet doorheen Deze namen vinden we tot nu toe allebei mooi: Yael Naomi Hannah Sifra Isolde Hebben jullie suggesties?
Thirza / Tirza Salomé Freya Gaia Tamar Muriël Jade (NL uitspraak) Nadine Merle Fiore Saga Yentl Moïse Elodie
Mea Ayla Phaedra Dagmar Eris / Erin Berber Fenja Isaure Alma / Alba Daphne Rhodé Sigrid Alix (a-LIEKS) Alice (a-LIES) Axelle Ragna Naemi
Jammer dat je man Rivka niet wil, past er goed bij. Op basis van alleen de titel dacht ik aan Sifra en ik ken een Ezra die een zusje Fébe heeft, ook erg mooi. Verder van jou lijstje vind ik Yael er mooi bij passen. De andere namen vind ik iets liever klinken, juist niet stoer.
Yael vind ik heel mooi! Hannah vind ik ook prima passen. Misschien: Lea(h) Loïs Tamar Sara Myra Noëmi Rhodé Sela(h) Ilana Mirthe Jiska Yara/Jara Junia
Cato, Donna, Febe, Hanna, Jiska, Jolijn, Karlijn, Lieke, Linde, Lotte, Mara, Merel, Nina, Nora, Romée, Ronja, Rosa, Sara, Silke, Vera
Ezra en Leah Ezra en Rebecca Ezra en Moira Ezra en Daphne Ezra en Mayra Ezra en Gabrielle Ezra en Wende Ezra en Jelka Ezra en Danee Ezra en Ziva Ezra en Ines Ezra en Jezebel Ezra en Levine Ezra en Jana Ezra en Sera