Zwanger 6wk, clearblue dubbele uitslag, Kruidvat nooit een knaller

Discussie in 'Miskraam' gestart door Madeliefje29, 2 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal, zouden jullie mee kunnen denken en kijken?

    Ik heb in februari een vroege miskraam gehad met 5 weken. Toen 2 weken gebloed en aflopende testen.

    Nu opnieuw zwanger. 18-4 een licht positieve test, 19e begonnen met bloeden. 1,5e dag veel bloed en daarna stopte het. Nog 1x de dag daarna een tampon vol en sindsdien heel licht bruin bloedverlies. Meestal alleen met afvegen. Soms een paar druppels. Maar meer niet. Dus daarna weer getest en testen liepen op. Daarna heb ik het even los kunnen laten, maar ik werd weer erg onzeker. Testen lijken nu wat lichter te worden. Gisteren erg verdrietig, maar ook veel gelezen over het hook effect. Dus toch een clearblue gehaald. Die geeft 1-2 aan en 3+, maar de 3+ komt en gaat. Geeft me dus nog niet de bevestiging van een miskraam of meer hoop.

    Komende woensdag staat een echo gepland, maar ik slaap er slecht van. Van deze onzekerheid. Ik wil het zo graag.. Ik weet heel goed dat ik er niks aan kan veranderen, maar ben benieuwd naar eventueel vergelijkbare ervaringen. Heeft ooit iemand ook zo’n uitslag gehad op de clearblue? En wat betekende dat?
     
  2. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
  3. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
  4. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Ik realiseer me dat ik het eigenlijk verkeerd geplaatst heb, zou eigenlijk bij zwangerschapstesten moeten. Kan ik dat nog veranderen?
     
  5. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Hoi. Vorig jaar mei ongeveer hetzelfde gehad. Bloedverlies en testen liepen eerst af en daarna op. Ook cb digitaal. Er bleek nog rest weefsel te zitten wat hcg aanmaakte. In mijn geval was het dus niet goed. Gezien je aflopende testen en je bloedverlies lijkt me het niet goed. Weet niet zo veel van het hook effect maar is het daar nog niet te vroeg voor? Hoop voor jou natuurlijk dat ik et naast zit. Veel sterkte met deze onzekerheid.
     
  6. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Heb je daar nog lang last van gehad? Ik zie dat je nu weer zwanger bent. Gefeliciteerd!
     
  7. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Thnx. Nee die miskraam in juni was net een heftige menstruatie en viel lichamelijk erg mee. Vind het echter mentaal wel heel zwaar elke keer.
    Hoelaat mag je woensdag?
     
  8. Madeliefje29

    21 apr 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Hij was vervroegd naar vandaag. Ik voelde me echt ellendig vandaag en slecht geslapen van de misselijkheid en wat buikpijn. Was helemaal niets meer te zien. Geen zwangerschap meer helaas, dus een miskraam gehad al. Nu hopen dat het bruine bloedverlies ook snel stopt. Dan kunnen we weer verder. Ik vind het mentaal ook heel zwaar. Ben ook ontzettend moe.

    Bedankt voor het delen van je ervaring en ik wens je een fijne zwangerschap toe verder!
     
  9. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Wat ontzettend verdrietig. Hakt er toch altijd in. Fijn dat het er lichamelijk op zit. Gewoon de tijd voor jezelf nemen hoor. Het is niet niets
     
  10. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Sterkte ❤
     

Deel Deze Pagina