Zwanger en borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Siamara, 13 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb een dochtertje van 15 maanden en ben 26 weken zwanger van mijn zoontje. Als het aan mij had gelegen was ik nog lekker lang borstvoeding blijven geven aan de oudste, maar helaas is rond de 20 wk zwangerschap mijn productie gestopt. Af en toe sabbelt ze nog bij me, als troost of gewoon een gezellig momentje, en stiekem hoop ik dat de bv nog voor de bevalling weer op gang komt. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is de kans groot dat ik toch echt moet wachten tot na de bevalling? Bij voorbaat dank!
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Geen ervaring mee(nog nu net 7,2 week zwanger en voed ook nog steeds) maar wat ik lees wil het vaak in derde trimester wel weer terug komen!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Hier heeft zoon de hele zwangerschap doorgedronken. Wel een periode dat ik het idee had dat er niks meer uitkwam.
    Eind vd zwangerschap begon het wel weer op gang te komen.
    En doordat hij nog dronk kwam alles na de geboorte ook goed op gang. En hij kon mooi de stuwing wegdrinken, ideaal.

    Maar in principe remmen de zwangerschapshormonen de melkproductie en komt die pas weer op gang bjj het loslaten van de placenta. Dus voor de bevalling zal het niet optimaal worden.
     
    Siamara vindt dit leuk.
  4. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjulliewel!!
     

Deel Deze Pagina