zwanger en enorme krampen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Bekkiiee, 9 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bekkiiee

    Bekkiiee Lid

    7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    ik ben vandaag 5+1 weken zwanger van 3de kindje
    nou heb ik 2 dagen geleden extreme krampen gehad, ik ging naar de wc voor de grote boodschap en daarna op bed liggen en toen trok het rustig weg. nu net weer enorme krampen uit het niks, het leek door m'n hele buik te zitten maar vooral onderin, heb weer een klein beetje naar de wc gekunt maar de krampen gaan tot op heden niet helemaal weg, lig nu met een kruik op bed en 'tis nu te overzien maar ik ben doodsbang dat dit slecht is en ik een miskraam krijg. ergens denk ik dat het m'n darmen zijn omdat k ook moeilijk naar de wc kan maar ik kan het niet laten rusten. tot nu nog geen bloed verlies, lijkt me een goed teken denk ik?
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Ik loop enigzins parallel met je, ik heb wel krampen maar ik kan moeilijk inschatten wat voor jou heftig is.

    Mijn menstruatie is bijvoorbeeld een veldslag dus ben wel wat gewend en dat haalt het niet.

    Bij mij zijn mn darmen al weer verhuisd en lijk ik een pens van 3 maanden te hebben. Maar dat doet mijn lijf eigenlijk al super super vroeg. Bij de eerste moest ik bijv. een zwangerschapsbroek aan terwijl ik normaliter een super platte buik heb. Dit is nu zwangerschap #5 voor mij.

    Bandenpijn, verhuizende of veranderende darmen kunnen echt flink last geven. Ik heb 1x een aanval gehad van prikkelbare darmen die zo heftig was dat ik minimaal verwachtte dat er een kind kwam.

    Bij twijfel gewoon even je vk om advies vragen.
     
  3. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Als het je darmen zijn zou je eens lactulose kunnen halen bij bv. Kruidvat. Was hier echt een uitkomst tijdens de eerste weken. Mijn darmen schieten dan ook totaal op slot.

    in mijn ervaring ging de hoeveelheid buikpijn die jij omschrijft al gepaard met bloed tijdens mijn miskraam. Ik kreeg hem tussen week 5 &6. Had ook al bloed voor ik ook maar iets van pijn had.
     
  4. Bekkiiee

    Bekkiiee Lid

    7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik denk indd dat het mijn darmen zijn, mijn. uik is ook echt opgezet en m'n hele buik is nu nog steeds gevoelig, gelukkig geen krampen tot nu toe (afkloppen) kan ook niet naar de wc, 't voelt ook alsof er iets vast zit in m'n buik. ik zal eens langs de kruidvat gaan. bedankt voor jullie reactie. vanmorgen weer een dikke knaltest van mvm dus dat zit denk ik wel goed.
     
  5. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Ik zou overigens niet zomaar zelf laxeermiddelen halen maar overleggen met een arts. Ik heb van de huisarts macrogol zakjes gekregen.
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Zou idd macrogol vragen aan je huisarts. Even off topic, komt MvM gewoon langs voor de test? Ik heb me ook aangemeld maar dacht dat ze niet langs mogen komen.
     
  7. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Mvm kwam hier alleen maar de eerste keer langs om het welkomst pakketje te brengen en mijn handtekening te ontvangen. In het pakketje zat een zwangerschapstest voor mezelf om te bewaren. Ze hoefden zeg maar geen bewijs of ik wel of niet zwanger ben.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  8. Bekkiiee

    Bekkiiee Lid

    7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ze komen de spullen bij de deur afgeven, de test moet je vervolgens zelf doen.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina