Zwanger en gastric bypass

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Beebylove, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hoi meiden. Zijn er nog die zwanger zijn en gastric bypass hebben?
    Ik heb deze zwangerschap onwijs veel last van mijn suiker. Zowel veel te laag als veel te hoog. Morgen voor 2e keer naar de endocrynoloog en waarschijnlijk krijg ik medicatie ervoor.
    Voel me er steeds zo naar van ook. Vroeg me af of er ervaringen waren.
     
  2. Presa

    Presa Actief lid

    10 jul 2015
    126
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hier ook een zwangere met bypass die aan het sukkelen is met haar suiker.
    Bij mij zijn de waardes veel te laag waardoor ik steeds een hypo riskeer. Vooral s ochtends op de fiets naar mijn werk komt het regelmatig voor dat ik echt geen energie meer heb om ook nog maar een keer te trappen. Ik moet helaas ruim een half uur fietsen maar betrap mezelf er steeds vaker op dat ik onderweg echt moet stoppen om te zorgen dat ik mijn suiker weer aanvul. Enige manier om dit een beetje onder controle te blijven houden is echt om het uur te eten.
    Te hoge suiker heb ik geen ervaringen mee.
     
    MoederK vindt dit leuk.
  3. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Wel een gastric bypass, maar geen last van mijn suikers tot nu toe..heb wel waardes van 2,6 of 3,7 veel na het eten maar dat is goed volgens diabetesverpleegkundige.

    Ik heb helaas andere complicaties zoals ondervoedt, vitamines te kort. Heb net 10 dagen aan de sondevoeding gezeten maar ook daar gaat mijn maag op reageren met pijn. Gisteren eruit gehaald de sonde want kon niet meer. Nu weer aan de bijvoeding en een compleet eetschema voor een hele dag.

    Sterkte lijkt mij heel erg naar suikerproblemen :oops:
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oh maar dat is wel laag hoor. Ga je daar niet van trillen? Hij moet tussen de 5 en 8 zijn. Nuchter mag 4 ook nog wel eens.
     
  5. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik eet ook regelmatig. Maar alsnog gaat t vaak niet. Voel me zo slecht ervan Maarja ze willen me dus geen medicijnen geven
     

Deel Deze Pagina