zwanger, en mijn bv raakt op...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tord, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Sinds een paar maanden drinkt mijn dochter nog zo´n 2 keer per 24 uur bij me. Daarna wil ze nog wel water, ze heeft duidelijk nog dorst.
    Nu ben ik weer (zeer gewenst) zwanger, en ik merk dat mijn bv nog verder terugloopt. Ik vind dit zo jammer! Zowel voor mezelf als voor mijn dochter, omdat we alllebei van deze momenten genieten.
    Nu weet ik wel dat zo´n dip tijdens een zwangerschap normaal is, maar gaat die dip nog over? Of is dit het begin van het einde :(?

    Naar schatting komt er mischien 10cc per keer uit ofzo, echt heel weinig.
     
  2. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oei, das wel heel weinig! Ik hoop dat er hier mama's zijn die je hoop kunnen geven.
    Productie opkrikken zal niet werken denk ik, vind ik sowieso al lastig als ze een jaar geweest zijn. Tijdens ongesteldheid loopt het hier ook flink terug.

    Maarre in elk geval gefeliciteerd!! Wat super!!

    Hier hopen we volgend jaar misschien voor een 2e uk te gaan. D. heeft dan in elk geval 2 jr bv gehad en hopelijk is ze over haar allergieen heen. Dan is t'geen ramp dat ze ermee stopt. (maar zo denk ik er nu over.. wie weeet dan wel anders).
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Borstvoeding is voor een kind meer dan alleen maar drinken. Je ziet wel vaker dat wat oudere kinderen een hele zwangerschap door blijven drinken aan de borst en daarnaast water nemen. En dan stomverbaasd zijn als er opeens weer heel veel melk is als de baby er is.
     
  4. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dan hoop ik dat D. hier over haar allergieen heen is als het hier zover is. Anders krijgt ze geen zuivel binnen.
    Naja hier nog even ver weg...
     
  5. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier was het einde oefening toen ik zwanger was van T ... M heeft nog een maand of 3/4 'drooggedronken' en toen wilde ze niet meer.
     
  6. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    o jee... ik hoop maar dat ze blijft droogdrinken tot de bevalling, het lijkt me zo mooi om ze daarna samen te kunnen voeden!
    Bedankt voor jullie verhalen meiden.
     
  7. Cindy84

    Cindy84 Bekend lid

    15 aug 2008
    914
    1
    16
    er zijn ook kinderen die gewoon droogdrinken gedurende de zwangerscahp en darana weer gezellig meedrinken.
    dat lijkt mij ook zo mooi!
    ;)
     
  8. 4days

    4days Niet meer actief

    Het wordt inderdaad droogdrinken, tijdens de zwangerschap is de productie echt niet op te krikken, het wordt gewoon helemaal onderdrukt door de hormonen. Maar er zijn ook genoeg kinderen die dat wel doen, ook al is het maar 1 keer per dag ofzo, om de techniek niet te verleren. Kunnen jullie straks tandemen. :)
     

Deel Deze Pagina